ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Τι ρώτησε τον Σβαρτσενέγκερ ο Δαϊλάκης όταν τον συνάντησε;


-Γειά σου Αρνολντ εξολοθρευτή.
-Oh,geia soy Stavros.
-Ρε Αρνολντ και με το μπαρδόν δηλαδή, αλλά θα ήθελα να σου κάνω μιά αδιάκριτη ερώτηση.
-Oh,entaxei Stavros whatever you want.
-Να μωρέ, θα ήθελα να μάθω πως έφτιαξες τα μπράτσα σου;Πήρες καμιά ντόπα;
-Oh no Stavros,only gymnastiki, poly gymnastiki.
-Είσαι σίγουρος ρε φιλαράκι;

-Na pethanei o...Stallone if i say lies.Alla giati rotas Stavros?
-Κοίτα,είπα μιά μαλακία προχθές ότι είμαι Νίντζα εγώ και τώρα μου ζητάνε οι υπόλοιποι βουλευτές της ΝΔ να τους μάθω την τεχνική και τα κολπα.
-Kai den eisai Ninja Stavros?
-Πλάκα με κάνεις ρε Αρνολντ; Η μόνη σχέση που έχω, είναι ότι παλιότερα παρακολουθούσα κάθε μέρα τα...χελωνονιντζάκια!
-Oh my God Stavros,giati eipes psemmata,lies?
-Σιγά ρε φιλαράκι, σάμπως ήταν η πρώτη φορά. Εδώ να φανταστείς τους είπα ότι θα παραιτηθώ από βουλευτής κι αυτοί με πίστεψαν. Μέχρι τον Τραγάκη μου έστειλαν και δεν τον αντέχω τον κολόγαβρο.
-Kai pistepsane oti tha paraiththeis Stavros?
-Αρνολντ στην Ελλάδα ότι παπαριά πείς θα γίνει πιστευτή.
-Oh, that's why my friend Karamanlis kyverna sto Ellada 5 xronia.
-Το πιασες μάγκα μου.
Οι φωτό είναι από την προσωπική ιστοσελίδα του Σταύρου Δαϊλάκη και απο το blog http://blog85100.blogspot.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια: