ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Προβλέπεται "Χρυσός Αιώνας" για τις οικολογικές και πράσινες Μ.Κ.Ο


Μου το εκμυστηρεύτηκε φίλος που ασχολείται ενεργά με τέτοια κόλπα εδώ και χρόνια.Θα δείς μου είπε να ξεφυτρώνουν εκατοντάδες "οικολογικές" μη κυβερνητικές οργανώσεις το επόμενο χρονικό διάστημα που θα προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες.Τον ρώτησα τι ακριβώς εννοούσε και μου απάντησε αν θυμάμαι το όργιο χρηματοδοτήσεων που είχε γίνει κάποτε με τις Μ.Κ.Ο από κονδύλια του ΥΠΕΞ, όργιο που πιο συγκαλυμμένα συνεχίστηκε και επί Ν.Δ. από το Υπουργείο Απασχόλησης αυτήν την φορά.
Ε κάτι αντίστοιχο θα γίνει τώρα αλλά αυτήν την φορά με πρόσχημα την κλιματική αλλαγή,την πράσινη ανάπτυξη,την προστασία... της λουλακί κουκουβάγιας και άλλα τέτοια.Μου το τεκμηρίωσε δε λέγοντας ότι μόνο τυχαία δεν ήταν η τοποθέτηση του Σπύρου Κουβέλη σαν υφυπουργό στο ΥΠΕΞ.

Ψάχνοντας λίγο έπεσα στην ιστοσελίδα http://www.anthropos.gr/search.asp?Mode=advanced&Categ=24 όπου ούτε λίγο ούτε πολύ υπάρχουν 214 οικολογικές Μ.Κ.Ο.


Οχι ότι κάποιες δεν θα είναι αξιόλογες και δεν θα παράγουν έργο αλλά είμαι σίγουρος ότι ανάμεσα τους οπωσδήποτε θα βρίσκονται και τα λαμόγια που έχουν στόχο μόνο την κρατική επιχορήγηση.


Πάντως ο γνωστός μου ορκιζόταν ότι όσοι βρούνε τα κονέ με το ΥΠΕΞ θα φάνε καλά.


Η κονόμα θα γίνει αυτήν την φορά ενδεδυμένη τις οικολογικές ανησυχίες, ενώ παράλληλα οι οργανώσεις αυτές θα παίζουν και τον ρόλο που παίζουν και οι Οικολόγοι-Πράσινοι, δλδ. να εκφράζουν απόψεις για θέματα όπως το μεταναστευτικό, το Σκοπιανό, τα Ελληνοτουρκικά, οι οποίες θα καμουφλάρονται εντέχνως κάτω από την οικολογική ετικέτα.


Εδώ είμαστε πάντως και θα σας κρατάμε ενήμερους για τα...νέα κόλπα!!!


Υ.Γ. σημειώστε και ένα όνομα που θα σας χρειαστεί.
ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΑΝΑΚΗΣ υπεύθυνος για τις σχέσεις του ΠΑΣΟΚ με τις ΜΚΟ.
Και ρίχτε μιά ματιά εδώ, θα σας φανούν χρήσιμες κάποιες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: