ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

ΠΑΣΟΚ,μιά μεγάλη...Μη Κυβερνητική Οργάνωση!


Την ώρα που ο ΓΑΠ και τα φερέφωνα του απειλούν με διαγραφές όσους δεν υποτάσσονται στις απαιτήσεις τους,με πρόσχημα έναν Ομιλο ιδεών που θα ιδρύσουν πανεπιστημιακοί και άλλοι ενεργοί πολιτες,αποκαλύπτεται ότι ήδη λειτουργούν αντίστοιχοι Ομιλοι υποστηρικτών του "μικρού πρίγκηπα".
Αντιγράφω από την σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Μπορεί η επικείμενη ίδρυση «ομίλου» από το «ρεύμα Βενιζέλου» να αποτελεί «αιτία πολέμου» για τον Γ. Παπανδρέου, όμως το στρατόπεδο του αρχηγού έχει προχωρήσει στην ίδρυση όχι μιας, αλλά δύο ανάλογων κινήσεων:
η «Ανατροπή τώρα» και οι «Πολίτες Ενεργοί» ετοιμάζονται να βγουν στο προσκήνιο.
* Η πρωτοβουλία για τη συγκρότηση της κίνησης «Ανατροπή Τώρα» ανήκει στον πρώην πρόεδρο των «Γιατρών Χωρίς Σύνορα» και του «Κάθε μέρα Πολίτης» Οδ. Βουδούρη και στον ηθοποιό Αντ. Καφετζόπουλο.
Μαζί τους μετέχουν και πρόσωπα από την οργάνωση «Κάθε Μέρα Πολίτης», από Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, όπως ο Ν. Πιτσούλης, πρόεδρος της «ΚΕΣΣΑ ΔΗΜΗΤΡΑ» και του Ελληνικού Κέντρου Προώθησης του Εθελοντισμού.
Από τον χώρο των μπλόγκερ δίνει το «παρών» ο Α. Τριανταφυλλίδης αλλά και ο εκδότης του περιοδικού «Moto» Χρ. Χαντζάρας. Ολοι αυτοί ετοιμάζουν την πρώτη τους συνάντηση στις 4 Φεβρουαρίου, στο Ινστιτούτο Παστέρ.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα
ΕΔΩ


Δύο μέτρα και δύο σταθμά λοιπόν κύριε Παπανδρέου;


Αλήθεια τι σχέση έχει με το ΠΑΣΟΚ το ΚΕΣΣΑ ΔΗΜΗΤΡΑ το οποίο επιχορηγείται αδρά από το Υπουργείο Απασχόλησης για την υλοποίηση του προγράμματος EQUAL για την καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας στα ΜΜΕ;

Τι εννοεί ο Ν.Πιτσούλης στο άρθρο του"Μπορούν οι ΜΚΟ να υποκαταστήσουν το Κράτος;",δημοσιευμένο στο blog του φίλου και συνεργάτη του Οδυσσέα Βουδούρη;



Τι σχέση έχει ο Ανδρέας Τριανταφυλλίδης με το ΠΑΣΟΚ,όταν μέσα από την ιστοσελίδα του www.221.gr προωθεί νεοφιλελεύθερες ιδέες όπως αυτές προωθούνται από το

www.e-rooster.gr, το επίσημο blog των νεοφιλελευθέρων;

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και θα μείνετε με ανοιχτό το στόμα από τις προτάσεις και τις ιδέες του.


Τι σχέση έχει με το ΠΑΣΟΚ ο Αντώνης Καφετζόπουλος,ένας γυρολόγος της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς που κάποτε δεν άφηνε πάνελ για πάνελ τηλεοπτικής εκπομπής;


Ποιοί είναι όλοι αυτοί;

Τι σχέση έχουν με το ΠΑΣΟΚ;

Είναι μέλη,φίλοι,παρατρεχάμενοι που είδαν φώς και μπηκαν;

Ποιά είναι η ιδεολογία τους;

Γιατί σχεδόν όλοι σχετίζονται με ΜΚΟ και άλλου είδους οργανώσεις που δεν ξέρουμε τι πρεσβεύουν και τι επιδιώκουν;

Τελικά μήπως το σχέδιο του ΓΑΠ είναι να καταστήσει το ΠΑΣΟΚ μιά μεγάλη ΜΚΟ που θα επιδοτείται από το Κράτος για να προωθεί ρηξικέλευθες ιδέες όπως της "πολυπολιτισμικότητας" και του σεβασμού των δικαιωμάτων των μειονοτήτων;

Μήπως τελικά όλα αυτά δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνονται;

Μήπως υποκινούνται απο κάποιον....δάκτυλο;

Σύντροφοι,αντισταθείτε στην άλωση του Κινήματος από τους τυχοδιώκτες του νεοφιλελευθερισμού και των ΜΚΟ.

Αποκαλύψτε τον ρόλο τους.

Μην επιτρέψετε να καταντήσει το ΠΑΣΟΚ υποχείριο σκοτεινών εγκεφάλων.
update 28/1/2008
O Oδυσσέας Βουδούρης δηλώνει σήμερα στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Διαπιστώνουμε ότι το υπάρχον κομματικό σύστημα αδυνατεί να εκφράσει πολιτικά τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας.
Τα μεγάλα κόμματα είναι δέσμια της πελατειακής τους δομής, ενώ τα μικρά κόμματα της αριστεράς περιορίζονται σε ρόλο διαμαρτυρίας.
Η διέξοδος από το τέλμα προϋποθέτει θεσμικές αλλαγές, ώστε να απεγκλωβιστεί η πολιτική ζωή από την πελατειακή τροχοπέδη, να εξαλειφθεί η μονοκρατορία του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος, να αναδειχτούν νέα ρεύματα, μέσα και έξω από τα υπάρχοντα κόμματα, που θα εκφράζουν τις πραγματικές πολιτικές αντιπαραθέσεις μέσα στην ελληνική κοινωνία.
Φιλοδοξία μας είναι να συμβάλουμε στη δημιουργία μιας κίνησης, που δίνει προτεραιότητα στα ανθρώπινα δικαιώματα, στην κοινωνική ανάγκη και όχι στον ολοκληρωτισμό της αγοράς, που θα ανατρέψει νοοτροπίες και νομενκλατούρες, οι οποίες έχουν οδηγήσει στην πολιτική παρακμή, που ζούμε σήμερα.
Δεν περιμένουμε τις πρωτοβουλίες από τους μηχανισμούς των κομμάτων.
Ενα νέο σκηνικό πρέπει να διαμορφωθεί από πολίτες που αντιλαμβάνονται την πολιτική ως στάση ζωής και όχι ως επάγγελμα.
Στις 4 Φεβρουαρίου, στις 19.30, στο Θέατρο Ροές (Γκάζι), θα κάνουμε μια πρώτη ανοικτή συζήτηση.
Για την «Ανατροπή Τώρα!» ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ
Δεν τα λέει τυχαία βέβαια όλα αυτά.Απηχεί τις απόψεις ΓΑΠ για το ΠΑΣΟΚ ο συγκεκριμένος.
Ενας ΓΑΠ που ονειρεύεται ένα μικρό και φοβικό ΠΑΣΟΚ,ένα κόμμα στα πρότυπα των αγαπημένων του ΜΚΟ.Ενα κόμμα ανίκανο και απρόθυμο να κυβερνήσει την χώρα.Ενα κόμμα-παρωδία.
Ισως πολλοί δεν έχετε ακούσει το όνομα ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ.
Κι όμως έχει διατελέσει μέλος της Γραμματείας Διεθνών Σχέσεων του ΠΑΣΟΚ,με υπεύθυνη την Πωλίνα Λάμψα.
Η γραμματεία αυτή υπαγόταν και λογοδοτούσε αποκλειστικά στον ΓΑΠ.
Γι'αυτό και τα πρόσωπα που επιλέχθηκαν ήταν της απολύτου εμπιστοσύνης του.
Από την επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ παραθέτω τα παρακάτω:

19. Γραμματεία Διεθνών Σχέσεων (υπάγεται στον Πρόεδρο)
Υπεύθυνη: Πωλίνα Λάμψα
Γραμματεία: Ηλίας Αντωνίου, Σωτήρης Βαλντέν, Οδυσσέας Βουδούρης, Τάκης Ιωακειμίδης, Χριστίνα Μανωλοπούλου, Τάκης Μπατζελής, Πετρούλα Ντελεδήμου, Θόδωρος Τσίκας.
Για το τέλος μιά συνέντευξη του Βουδούρη στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ,τον Ιούλιο του 2005.
Τότε βλέπετε ο ΓΑΠ δεν είχε ξεκινήσει ακόμα τον ανένδοτο εναντίον των εκδοτικών συμφερόντων κι έστελνε με προθυμία τους συνεργάτες του να προωθούν τις καινοτόμες ιδέες του,όπως το ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΛΙΤΗΣ.




19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε τις διαγραφές και ξεκινήστε τις... εγγραφές γιατί το ΠΑΣΟΚ θα γίνει ΣΥΝ και ο ΣΥΝ ...ΠΑΣΟΚ!

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:ΤΟΥ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ

theodore είπε...

@chris
Ετσι όπως πάει μάλλον για Οικολόγοι Πράσινοι πάει το ΠΑΣΟΚ.
@topasokeinaiedo
Σωστός.

Ανώνυμος είπε...

μια που αναφέρεις το όνομα μου, θα απαντήσω

στο 221.gr δε βλέπω να έχουν γραφτεί νεοφιλελεύθερες ιδέες, ειδικά μάλιστα αφού οι θεματικές του συγκεκριμένου blog δεν έχουν σχέση με την οικονομία

αν έχεις μπερδέψει τον νεοφιλελευθερισμό με άλλες μορφές φιλελευθερισμού (από το κόμμα του Ελ.Βενιζέλου μέχρι τον Τσόμσκυ έχει το φάσμα), σου προτείνω να πεταχτείς μέχρι τη wikipedia να πάρεις μια ιδέα

το erooster είναι ένα εξαιρετικό site με έντονη φιλελεύθερη (οικονομική και κοινωνική) τάση ... παρ'όλ'αυτά, φιλοξενεί κείμενα ανθρώπων από άλλους χώρους και γίνονται θαυμάσιες συζητήσεις

όντως άνθρωπος που μου αρέσει να ξέρω τα κακά και τα καλά κάποιων επιλογών, άσχετα από το αν συμφωνώ ή όχι, επισκέπτομαι

το anatropitora δεν είναι κίνηση υπέρ του ΠΑΣΟΚ ή του ΓΑΠ, αλλά -όπως εγώ το καταλαβαίνω- προσπάθεια σύνθεσης αριστεράς και κέντρου

Αν δεις αυτά που γράφει ο Καφετζόπουλος θα καταλάβεις ότι καθόλου fan δεν είναι του ΓΑΠ ... υποθέτω ότι ήσουν απασχολημένος και δε διάβασες τα κείμενα, πριν προσβάλλεις τον κο Καφετζόπουλο

εγώ είμαι fan βέβαια, και ελπίζω _κάποια στιγμή- να βρεθεί ΕΝΑΣ ιστολόγος του "ρεύματος¨με τον οποίο να μπορώ να συζητήσω πολιτικά

btw, έλα στη συνάντηση στο ινστιτούτο Παστέρ, ανοικτή είναι για ΟΛΟΥΣ

theodore είπε...

@Ανδρέας Τριανταφυλλίδης
Το e-rooster είναι το επίσημο blog του νεοφιλελευθερισμού.
Τώρα αν εννοείς ότι φιλοξενεί τα κείμενα του Ανδρουλάκη,το έχω εντοπίσει εδώ και καιρό.
Αν το θεωρείς αυτό καλό,δικαίωμα σου.
Επέτρεψε μου να έχω διαφορετική άποψη.
Οι νεοφιλελεύθερες θέσεις ούτε είχαν,ούτε θα έχουν ποτέ απήχηση στην Ελληνική κοινωνία.
Οσον αφορά το anatropitora.
Ο Βουδούρης είναι ναί ή όχι μέλος της ΚΟΕΣ;
Εχει δηλαδή ο Βουδούρης το δικαίωμα να ιδρύσει έναν όμιλο,ρεύμα,κίνηση,πε΄ς το όπως θέλεις και ο Βενιζέλος όχι;
Αυτό λέγεται δημοκρατία;
Εγώ δεν είμαι αντίθετος σε οπιαδήποτε κίνηση ανάπτυξης ιδεών και προβληματισμού.
Αλλωστε τελικός κριτής είναι πάντα η κοινωνία.
Το θέμα μας είναι η διαφορετική αντιμετώπιση ομοίων πραγμάτων.

katerina είπε...

Εγώ σαν την τρελή θα επιμένω.
Ας μου πει κάποιος μια ουσιαστική, ιδεολογική διαφορά του ΓΑΠ και του Βενιζέλου. Δηλαδή αν θέλατε να με πείσετε να συνταχθώ είτε με τους μεν, είτε με τους δε, ποιο θα ήταν το κεντρικό πολιτικό επιχειρημα;;;

Zorba the Greek είπε...

@katerina,

η κεντρική διαφορά είναι μία και ουσιώδης. Ο Βενιζέλος έχει εγκέφαλο. Του Γιώργου τον αναζητούμε. :)

Ανώνυμος είπε...

δεν σχολίασα για το αν ο ΒΒ έχει ή όχι δικαίωμα να ιδρύσει όμιλο

αναφέρθηκες στο πρόσωπο μου και στο ιστολόγιο στο οποίο συμμετέχω, και απάντησα σε αυτό *μόνο*

έγραψες ότι το 221 "προωθεί νεοφιλελεύθερες ιδέες", πράγμα το οποίο σε κάλεσα να επαληθεύσεις (δεν το έκανες)

αναρωτήθηκες τι σχέση έχω με το ΠΑΣΟΚ και προτρέπεις τους αναγνώστες να σκεφτούν "ποιοί είναι όλοι αυτοί, ποια είναι η ιδεολογία τους, και μήπως υποκινούμαστε"

απάντησα σε ότι αφορά εμένα μόνο (άντε και λίγο για τον Καφετζόπουλο), και περίμενα να αιτιολογήσεις αυτά που είπες, ναι, για μένα

γράφω επώνυμα, είμαι αρκετά ανοικτός άνθρωπος (δηλώνω ΠΑΣΟΚ, και δη υποστηρικτής του ΓΑΠ, και δεν έχω πρόβλημα να πω ότι διαβάζω τους τρισκατάρατους φιλελεύθερους)

περιμένω από τους συνομιλητές μου να είναι ευγενικοί και να λένε και κάνα "ουπς, λάθος φίλε, υπερβολικός ζήλος"

εκ μέρους μου, no problemos, γιατί διεκδικώ κι εγώ να μπορώ να πω "έκανα κουτσουκέλα" χωρις να μου πάρουν το σκαλπ

chill out

theodore είπε...

@katerina,

Κατ'εμέ η ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο είναι πως ο Βενιζέλος παράγει πολιτική σκέψη,ενώ ο ΓΑΠ άγεται και φέρεται από τρίτους.

Παραπέρα οι επιλογές σε συνεργάτες που έχει κάνει ειναι τουλάχιστον ατυχείς.Ρόντος,Γερουλάνος,Λάμψα,Κοτζιάς.Ανθρωποι άσχετοι με το ΠΑΣΟΚ και με επικίνδυνες ιδέες.

Τέλος ο ΓΑΠ είναι άκρως επικίνδυνος για τα εθνικά μας θέματα.Οι απόψεις του,όπως το ΝΑΙ στο σχέδιο ΑΝΑΝ,παρ'όλο που διαφωνούσε η μεγάλη πλειοψηφία της βάσης,δεν θα γίνουν ποτέ δεκτές από την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού.

Στηρίζω με πάθος τον Βενιζέλο όχι γιατί τον λατρεύω,αλλά γιατί είναι αυτήν την στιγμή η μόνη ελπίδα της κεντροαριστεράς να επιστρέψει στην κυβέρνηση της χώρας.

Αν δέχεσαι ότι η σημερινή κυβέρνηση είναι ανικανη και βλαβερή για τον τόπο,θα έπρεπε κι εσύ να κάνεις το ίδιο.

Αν πάλι θέλεις να κυβερνηθείς από τον Καραμανλή για τα επόμενα 10 χρόνια,στήριξε ΓΑΠ.

Δεν ήταν άλλωστε τυχαίο ότι όλοι οι δεξιοί που ήξερα,ήταν φανατικοί υποστηρικτές του ΓΑΠ.


Καλή σου νύχτα.

theodore είπε...

@zorba the greek

Σύ είπας!!!

theodore είπε...

@ανδρέας τριανταφυλλίδης

http://www.221.gr/2007/minority_deport/

"Εάν μια κλίκα ήταν μια πλειοψηφία, θα έθετε έναν σοβαρό πολιτικό κίνδυνο σε οποιαδήποτε δημοκρατία. Οδηγημένη από το πάθος ή την απληστία ή δίκαια οράματα, μια πλειοψηφία θα παραβίαζε τα δικαιώματα της μειοψηφίας.
από το -πάντα πολύ καλό- erooster, σχετικά με τον Τζέημς Μάντισον. Είναι μεγάλο κείμενο, αλλά, διαβάστε το … είναι πιο ενδιαφέρον -νομίζουμε- από κάθε σκάνδαλο και πολιτικάντικο που κυκλοφορεί".

Κατ'αρχάς το άρθρο ταιριάζει γάντι στον ΓΑΠ και στην σημερινή κατάσταση.
Εν συνεχεία σε ρωτώ ευθέως.
Τι σχέσεις έχεις με τους νεοφιλελεύθερους ή απλά φιλελεύθερους;
Σχολιάζεις "το πάντα πολύ καλό e-rooster".
Μπορείς να μου το κάνεις λιανά;
Δηλαδή θαυμάζεις σαν πασόκος τους υμνητές του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Στέφανου Μάνου;
Εχεις αναρωτηθεί λοιπόν γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να ορθοποδήσει;
Γιατί δυστυχώς ο ΓΑΠ και οι συν αυτώ θαυμάζουν κι αυτοί τις ίδιες ιδέες.
Αλλά δυστυχώς γι'αυτούς η κοινωνία δεν επικροτεί αυτούς τους νεωτερισμούς.
Το ρημάδι το "σοσιαλιστικό" δεν είναι στον τίτλο για πλάκα,άλλο αν το κατάντησαν έτσι.

http://www.221.gr/2007/gazikap/

Ο Γκαζμέντ για την ψήφο των μεταναστών στις πρόσφατες εκλογές του ΠΑΣΟΚ:

Υπάρχει κάτι πιο αριστερό από το να δώσεις φωνή σε αυτούς που δεν έχουν; Αυτό σημαίνει, έμπρακτα, Αριστερά του 21ου αιώνα. Γιατί υπάρχει και μια άλλη «αριστερή στροφή», εκείνη στη λίθινη εποχή…


Εδώ προωθείς τις απόψεις του Καπλάνι.
Αν δεν ξέρεις την γνώμη μου για τον συγκεκριμένο κύριο,ψάξε στο blog Μου και θα τις βρείς.
Και ναί ρε φίλε,υπάρχει κι άλλη αριστερή στροφή,μακρυά από τις καθοδηγούμενες απόψεις του εν λόγω "επαγγελματία μετανάστη".
Αριστερή στροφή που θα ενδιαφερθεί για τον άνεργο,τον φτωχό,τον αγρότη που αργοσβήνει,τον πτυχιούχο που δουλεύει για 700 ευρώ.
Αριστερά για κάποιους από εμάς σημαίνει αγώνες,πεζοδρόμιο,αντίσταση.

Ανώνυμος είπε...

i diafora gap kai bb einai i exis:
o enas pire tin psifo ton melwn kai filwn tou pasok kai o allos oxi

an de to xwnepsete xairi de tha doume


ps. o kafetzopoylos einai sobaros anthropos kai den exei kamia sxesi me ethnikososialistes..

theodore είπε...

@ανώνυμος
Μιά ερώτηση ρε φίλε;
Γιατί δεν χρησιμοποιείς το πραγματικό σου όνομα;
Ντρέπεσαι;
Ε, Donnie;

Ανδρέας Τριανταφυλλίδης είπε...

@theodore

όσο έχουμε διαφορές σε ζητήματα συμπεριφοράς και στοιχειώδους λεπτότητας, δεν θα συζητήσω μαζί σου πολτικές και άλλες διαφορές

είπα εξ αρχής ότι η παρέμβαση μου αφορά την αναφορά που έκανες σε μένα

εξακολουθείς να μη στοιχειοθετείς ότι προωθεί το 221 νεοφιλελεύθερες ιδέες*

συνεχίζεις μάλιστα κάνοντας μου ανάκριση ("τι σχέσεις έχεις με τους νεοφιλελεύθερους ή απλά φιλελεύθερους")

σκέψου πως χαρακτηρίζεται κάποιος που κατηγορεί κάποιον χωρίς στοιχεία ΚΑΙ πως ονομάζεται όταν επιπλέον συνεχίζει με ανακριτικό ύφος

δήλωσες δημόσια κάτι για μένα που είναι λάθος (δεν σου προσάπτω ψεύδος) και σου ζητώ να ανακαλέσεις, πάλι δημόσια

τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο

Ανδρέας Τριανταφυλλίδης


*tip: το 221 ΔΕΝ προωθεί τέτοιες ιδέες, άσχετο αν έχουμε στοιχειώδη εποπτεία ώστε να ξέρουμε τη διαφορά ανάμεσα σε νεο-φιλελευθερισμό και άλλες φιλελεύθερες τάσεις ... στη wikipedia μέτρησα 12 διαφορετικές εκδοχές

theodore είπε...

@ανδρέας τριανταφυλλίδης
Εφ'όσον δηλώνεις ότι το 221 δεν προωθεί νεοφιλελεύθερες ιδέες,είμαι υποχρεωμένος να το δεχτώ.
Οσο για στοιχειώδη λεπτότητα,τι να κάνουμε,εμείς από την Δραπετσώνα έχουμε μάθει να λέμε τα σύκα,σύκα και την σκάφη,σκάφη.
Αφήνουμε στην άκρη τους τύπους και κοιτάμε την ουσία.

Ανδρέας Τριανταφυλλίδης είπε...

@theodore

ευχαριστώ

η ευθύτητα είναι μεγάλο πλεονέκτημα, ειδικά όταν συνοδεύεται από -πραγματική και όχι τυπική- ευγένεια

γεια χαρά

Ανδρέας

Ανδρέας Τριανταφυλλίδης είπε...

@theodore

ευχαριστώ

η ευθύτητα είναι μεγάλο πλεονέκτημα, ειδικά όταν συνοδεύεται από -πραγματική και όχι τυπική- ευγένεια

γεια χαρά

Ανδρέας

Ανώνυμος είπε...

Ο ΒΒ θα μπορούσε να δώσει προοπτική,αν δεν έτρεχε να πάρει τις ευλογίες του Σημίτη και δεν έσπευδαν την επομένη να τον στηρίξουν τα εξαπτέρυγα ορφανά του χρεοκοπημένου στην κοινωνία 'εκσυγχρονισμού' παρέα με τον Πρετεντέρη και τον Ψυχάρη.
Μόνος του έβγαλε τα μάτια του.
Το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ είναι ένα:
τα βαρίδια της 8ετίας,που το ξέκοψαν από την κοινωνία και αποτελούν το ισχυρότερο επιχείρημα των αντιπάλων του ΠΑΣΟΚ.
Όλα τα σημερινά κοινωνικά προβλήματα παγιώθηκαν εκείνη την εποχή.
Με τι αξιοπιστία θα μιλήσει το ΠΑΣΟΚ για την ακρίβεια,την ανεργία,τη φτώχεια,την καθήλωση των μισθών και τον καλπασμό των κερδών,τις ιδιωτικοποιήσεις και μετοχοποιήσεις,τον υπερδανεισμό των νοικοκυριών,την υποχρηματοδότηση της παιδείας,
τα κομματικά,καθηγητικά και φοιτητικά 'μαγαζάκια' στα 'δημόσια' ΑΕΙ,την καθίζηση του αγροτικού κόσμου,τη διαπλοκή με τους εκδότες,τη διαφθορά,όταν για
μια 8ετία η κυβερνητική του διαχείριση ταυτίστηκε,
έγινε συνώνυμη με τα προβλήματα αυτά;
Μόνο αν ξεκολλήσει από τις πολιτικές,τις πρακτικές
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ
της 8ετίας.
Μπορεί;Δύσκολο το βλέπω...
Βλέπετε να έχει κάνει κάτι τέτοιο ο Βενιζέλος που τόσο υποστηρίζετε;
Τα ίδια βέβαια ισχύουν και για τον ΓΑΠ.Διαφοροποιείται και κάνει αυτοκριτική στα λόγια ,κι ύστερα δηλώνει περήφανος για το παρελθόν του ΠΑΣΟΚ που έχουν καταδικάσει οι πολίτες .
Και στο τέλος:ποιες είναι οι ''επικίνδυνες απόψεις'' της Λάμψα και του Ανδρουλάκη και σε τι είναι χειρότερες από την κυβερνητική πράξη του Βερελή,του Παπαντωνίου και του Πάχτα;
Τι σατανικό έχει υποστηρίξει ο Κοτζιάς που υπερβαίνει το ''απασχολήσιμος'' που άκουσα από τον υποστηρικτή του Βενιζέλου πρώην πρωθυπουργό Σημίτη;
Ακόμα και στο άρθρο 16 ,η απόφαση του ΠΑΣΟΚ ήταν ομόφωνη και οι διαφοροποιήσεις κατόπιν εορτής,υπό το βάρος των κινητοποιήσεων.
Εξάλλου αν διαβάσετε τι έγραφε κατά καιρούς ο ΒΒ στα Νέα,
θα διαπιστώσετε ότι δεν διαφωνούσε με τον ΓΑΠ παρά μόνο σε τακτικούς χειρισμούς.
Μένουν δυο ζητήματα:ο χωρισμός κράτους -εκκλησίας ,στο οποίο ο ΒΒ ως γνωστόν έχει πολύ πιο συντηρητική θέση από εκείνη του ΓΑΠ .
Και το σχέδιο Ανάν, που σηκώνει μεγάλη κουβέντα και μάλλον θα μας απασχολήσει ξανά μετά τις κυπριακές εκλογές.
Οπότε τίθεται το ερώτημα:
με τέτοιες ιδέες,τι νέο μπορεί να μας κομίσει ένας Όμιλος του ΒΒ και
-κυρίως- τι θα εκφράσει κοινωνικά πέρα από τον Πρετεντέρη και μια μερίδα πανεπιστημιακών,δημοσίων υπαλλήλων και αποκλεισμένων από τον ΓΑΠ κομματικών παραγόντων.
Προφανής δεν είναι η απάντηση;

theodore είπε...

@ανώνυμος
Τα βαρίδια όπως λές της περιόδου Σημίτη,συμφωνώ ότι έκαναν αρκετό κακό.
Αλλά αγαπητέ δεν στέκει λογικά το επιχείρημα όταν μετά από 4 χρόνια διακυβέρνησης ΝΔ,στις δημοσκοπήσεις πέφτει και το ΠΑΣΟΚ.
Στο κάτω,κάτω πολλοί από τους τότε Σημιτοφύλακες εξακΟλουθούν να στηρίζουν τον ΓΑΠ και μάλιστα έχουν γίνει βασιλικότεροι του βασιλέως.
Τώρα κατά πόσο οι απόψεις της Λάμψα και του Ανδρουλάκη περνάνε στην κοινωνία,δεν έχουμε παρά να ρωτήσουμε την ίδια.
Αν θεωρείς ότι αυτά τα πράγματα έχουν απήχηση στο σύνολο της κοινωνίας,κάπου τα έχεις μπερδέψει.
Καλές΄και χρήσιμες απόψεις για μιά ΜΚΟ,αλλά όχι για ένα κόμμα που θέλει να κυβερνήσει τον τόπο.
Μίλησες για το "απασχολήσιμος" του Σημίτη.Δεν σε βλέπω να αναφέρεις "την ανασφάλιστη εργασία των νέων" του ΓΑΠ.
Οσο για το τι ιδέες θα κομίσει ο Ομιλος,ας περιμένουμε πρώτα να ιδρυθεί,να αποκτήσει φωνή και μετά τον κρίνουμε.
Πως προεξοφλείς αρνητικά κάτι που δεν έχεις δεί;
Πως απαξιώνεις έτσι το 40% της βάσης που στήριξε την υποψηφιότητα ΒΒ;
Εγώ περιμένω να δώ.
Αν δεν ικανοποιηθώ από αυτά που θ'ακούσω,θα είμαι ο πρώτος που θα βγεί και θα ασκήσει κριτική.
Αλλά η προληπτική απαγόρευση ομίλων ιδεών,μας γυρνά σε σκοτεινές περιόδους που όλοι μας θέλουμε να ξεχάσουμε.