ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

Λές να είμαι αντισημίτης;;;

Αν τολμήσεις να ασκήσεις κριτική σήμερα στο Εβραϊκό κράτος,θα βγούν πολλοί και διάφοροι και θα σε αποκαλέσουν ρατσιστή και αντισημίτη.

Αν δε, βγάλεις και κανά βίντεο με τα βασανιστήρια που υπόκεινται όσοι διαμαρτύρονται στην πολιτική του Ισραήλ,τότε δεν σε σώζει τίποτα.

Αλλά δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ.

Αυτά τα ανθρωποειδή που γουστάρουν να βασανίζουν ανθρώπους και να κάνουν εικονικές εκτελέσεις,σε τι διαφέρουν από τους Ναζί;

Από την άλλη,μόνο συγχαρητήρια αξίζουν στην Ισραηλινή ΜΚΟ που τόλμησε να βγάλει στην δημοσιότητα το βίντεο της ντροπής.

Κι αυτό αποδεικνύει ότι δεν έχουν υποστεί όλοι σ'αυτό το κράτος πλύση εγκεφάλου.


3 σχόλια:

Zorba the Greek είπε...

Το έχουμε ξαναπεί, νομίζω, φίλε Θόδωρε πως έχει δημιουργηθεί ένα περίεργο σύστημα σπίλωσης όσων τα βάζουν με την πολιτική του Ισραήλ. Χρησιμοποιούν ως πρόσχημα τα εγκλήματα των Ναζί, ώστε να αφήσουν υπόνοιες περί φυλετικού αντισημιτισμού. Ο Ρατσισμός όμως εναντίον των Παλαιστινίων είναι, εδώ και χρόνια, ηλίου φαεινότερος.

Όχι, δεν είμαι πράκτορας των SS.

theodore είπε...

@zorba the greek
Καλώς ήλθες.
Ούτε εγώ απ'ότι ξέρω είμαι ακροδεξιός και φασίστας.
Αλλά πλέον ο καθένας αυτοαποκαλείται όπως γουστάρει κι αγαπά.
Και το δηλώνω και υπεύθυνα και με γνώση του Νόμου για να μην έχουμε και τίποτα τραβήγματα με τους φίλους της Μοσάντ,ότι δεν έχω τίποτα προσσωπικό με τους φίλτατους Εβραίους.
Με την πολιτική του κράτους τους τα έχω,που έχει αυτοχριστεί ο χωροφύλακας της περιοχής.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ασχολείσαι φίλε μου με το "πως θα σε πουν οι άλλοι".

Εδώ... το Ισραήλ το έχει καταγγείλει επανειλλημένα κόσμος ΜΕΣΑ στο ίδιο το Ισραήλ, ενώ στην Ελλάδα τις πιο καυτές αποκαλύψεις ΕΝΑΝΤΙΟΝ του Ισραήλ τις έκανε ο "Ιός της Ε", που... κατηγορείται μονίμως για το αντίθετο.

ΤΙ ψάχνεις να βρείς? ΚΑΛΟ το βίντεο, γεια στα χέρια σου που το βρήκες για να το κατεβάσουμε.

Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των ανθρώπων, σε ΟΛΕΣ τις χώρες του κόσμου, ΕΙΝΑΙ ρατσιστές, εκ γενετής, από τότε που κάνανε το μάγκα στους Νεάντερνταλ και τους ξεπαστρέψανε κιόλας! :)
(Το θέμα είναι αν εκπολιτιστήκαμε από τότε -χεχε)