ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΓΩΓΟΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΓΩΓΟΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

Ο SOUTH STREAM ΚΑΙ Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ ΛΑΚΕΔΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ.


Επιστρέψαμε ανανεωμένοι και ξεκούραστοι μετά από τις μίνι πασχαλινές διακοπές.

Τις εντυπώσεις μου από την διαμονή μου στην Λίμνη Πλαστήρα και τους υπέροχους ανθρώπους που γνώρισα εκεί θα τις γράψω μόλις εμφανιστούν και οι φωτογραφίες.

Μέχρι τότε ας ασχοληθούμε με τα κοινά και συνηθισμένα που μας απασχολούν συνήθως.

Από την ειδησεογραφία του Σαββατοκύριακου ξεχώρισα ένα άρθρο του γνωστού και μη εξαιρετέου Ανδρέα Ανδριανόπουλου,στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.

Μου κάνει εντύπωση πως αυτός ο άνθρωπος καταφέρνει πάντα να έχει αντίθετη άποψη από την μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού.

Πρόκειται αναμφίβολα περί σπάνιου χαρίσματος.

Ο εν λόγω πολιτικός λοιπόν, επιτίθεται σφοδρά στον Καραμανλή για την συμφωνία που υπέγραψε με τον Πούτιν για τον αγωγό αερίου SOUTH STREAM.

Με επιχειρήματα της πλάκας που προδίδουν τον πανικό των φίλων του Ανδρέα,προσπαθεί να μας πείσει ότι οι Ρώσοι είναι ασυνεπείς στις υποχρεώσεις τους,ότι η συμφωνία μας μαζί τους θα προκαλέσει την μήνι όχι μόνο των Αμερικανών,αλλά και των Ευρωπαίων εταίρων μας,ότι μπαίνουμε σε περιπέτειες κ.λ.π.

Είμαι σίγουρος ότι τις επόμενες ημέρες την σκυτάλη θα πάρουν κι άλλοι πασίγνωστοι αμερικανόφιλοι πολιτικοί και δημοσιογράφοι για να πείσουν το πόπολο ότι οι Ρώσοι είναι κακοί και μοχθηροί σε αντίθεση με τους καλούς μας φίλους και σύμμαχους που τόσο μας προστατεύουν.

Από αυτό το blog το έχουμε πεί και το ξαναλέμε.

Τα χρήματα είναι πολλά και οι Γιάνκηδες δεν φείδονται εξόδων όταν πρόκειται να προωθήσουν τα συμφέροντα τους.

Δυστυχώς όμως γι΄αυτούς ο Ελληνικός λαός έχει αποδειχθεί τόσο πεισματάρης που ότι και να κάνουν,ότι και να πούν,άδικος ο κόπος.

Κρίμα δηλαδή και τα έξοδα που κάνουν οι φουκαράδες.

Ρίχτε μιά ματιά στο άρθρο του Ανδριανόπουλου.


Και δείτε την έκδηλη ταραχή των ντόπιων λακέδων για τα συμφέροντα των αφεντικών τους.
Update.
Απ' ότι φαίνεται τα γνωστά παπαγαλάκια έχουν ήδη πιάσει δουλειά.
Λόγω της απουσίας μου και της ελλειπούς παρακολούθησης του Τύπου μου διεφυγαν απ'ότι φαίνεται.
Νόμιζα ότι ο Ανδριανόπουλος έκανε την αρχή,αλλά τον πρόλαβε ο...συνήθης ύποπτος,Ριχάρδος Σωμερίτης.
Ιδού το πονημα του υπό τον τίτλο "Ο Ορθόδοξος αδελφός".