ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΥΣ.... ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ



Ο Καραγκιόζης ήταν η αγαπημένη

μου παιδική φιγουρα.

Μεγάλωσα με τις ιστορίες του,

κάποτε βοηθουσα και ένα φίλο

μου,ερασιτέχνη καραγκιοζοπαίκτη.

Μου άρεσε το χιούμορ του,

η αθυροστομία του,το τσαγανό του.

Χαιρόμουνα ιδιαίτερα όταν εξαπατούσε τον Τούρκο πασά,

και όταν με πονηριά εξουδετέρωνε τον τρομερό Βεληγκέκα.


Στις μέρες μας πλέον,ο καραγκιόζης θεωρείται ντεμοντέ.

Κάποιοι όμως σύγχρονοι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ αλωνίζουν στο σύγχρονο μπερντέ,το διαδίκτυο.

Κι όχι μόνο αλωνίζουν,αλλά προσπαθούν με νύχια και με δόντια να μας πείσουν ότι κακώς γεννηθήκαμε Ελληνες.Ισως να μας προτιμούσαν Βεληγκέκες,αφού ο θαυμασμός που τρέφουν για οτιδήποτε Τούρκικο είναι πρωτοφανής.

Προ καιρού είχαμε δημοσιεύσει ένα άρθρο που αφορούσε έναν δημοσιογράφο της εφημερίδας ΑΥΓΗ,τον Διονύσιο Γουσέτη.

Ο κύριος αυτός σε ένα του δημοσίευμα στην ιστορική εφημερίδα της αριστεράς,κακοποιούσε την ιστορία και εξυμνούσε την μπέσα των Τούρκων και των Αλβανών.

Μπορείτε να το ξαναδιαβάσετε αν αντέχετε βέβαια ΕΔΩ .

Φαίνεται όμως ότι η ΑΥΓΗ των 2-3.000 φύλλων ημερησίως δεν αρκούσε για την προπαγάνδα των "συντρόφων".

Στην Ελληνική wikipedia ανακαλύψαμε ένα κατάπτυστο κείμενο που βασίζεται στους ανιστόρητους ισχυρισμούς κάποιου Δημήτρη Λιθοξόου.Αυτός ο κύριος έχει συγγράψει ένα βιβλίο που ονομάζεται "Σύμμικτος Λαός".Αν δεν καταλάβατε για τον Ελληνικό λαό μιλά.

Το βιβλίο έχει εκδοθεί από τον εκδοτικό οίκο Μπατάβια,ιδιοκτησίας του Δρ.Νακρατζά,στελέχους του "Ουράνιου Τόξου" και γνωστού ανθέλληνα,που κατοικεί μόνιμα στην Σουηδία.

Σας δίνω μιά μικρή ιδέα του συγκεκριμένου άρθρου,που ονομάζεται "Η σφαγή της Τριπολιτσάς".


Σφαγή της Τριπολιτσάς αποκαλείται η σφαγή μεγάλου αριθμού Τούρκων και Εβραίων αμάχων από τον στρατό του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, που ακολούθησε αμέσως μετά την κατάληψη της Τρίπολης από τον ίδιο αυτό στρατό.



Η σφαγή που ακολουθεί την κατάληψη της πόλης από τον στρατό του Κολοκοτρώνη ήταν τρομακτική: επί τρεις ημέρες οι Έλληνες σφαγιάζουν τους αμάχους Τούρκους και Εβραίους, τις γυναίκες, τα παιδιά και τα βρέφη, αφού προηγουμένως βιάσανε, βασάνισαν, εκπαραθύρωσαν, κάψανε και λεηλάτησαν. Υπολογίζεται οτι κατακρεουργήθηκαν 2.000 Εβραίοι και 30.000 Τούρκοι.[3][4] Κερδισμένοι απο την άλωση ήταν κυρίως οι Μανιάτες, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και η Μπουμπουλίνα.


Η σφαγή της Τριπολιτσάς μπορεί να χαρακτηρισθεί και ως μια μορφή γενοκτονίας λόγω του εθνοφυλετικού χαρακτήρα που πήρε.



Αν αντέχετε,διαβάστε το ολόκληρο.




Που 'σαι ρε Καραγκιόζη να τους πάρεις στο κυνήγι όλους αυτούς τους σύγχρονους "προοδευτικούς" που στο όνομα δεν ξέρω ποιάς ιδεολογίας καταπατούν κάθε έννοια λογικής.

Αυτοί είναι ικανοί να μας πούν ότι ο Αθανάσιος Διάκος δεν σουβλίστηκε,αλλά ήταν ένας μαζόχας που γούσταρε kinky games με τα μεμέτια.

Οτι ο Αλή πασάς ήταν ένας καλοκάγαθος γεροντάκος κι ότι οι σφαγές της Χίου και των Ψαρών ήταν παράπλευρες απώλειες.
Ούστ λαμόγια,αργυρώνητοι πρακτορίσκοι της δεκάρας.