ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SIEMENS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SIEMENS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ SIEMENS.


Το σκάνδαλο SIEMENS εξαντλείται μέχρι στιγμής με ευθύνη όλων των κομμάτων στις βόλτες του Λιάπη,στο αν ο Τρεπεκλής ήταν φίλος του ΓΑΠ και σε διάφορα άλλα τέτοια ήσσονος σημασίας γεγονότα.

Ο Γιώργος βγαίνει κάθε εβδομάδα στα κανάλια και φωνάζει για κουκούλωμα και έλλειψη πολιτικής βούλησης από την πλευρά της ΝΔ.Ως εδώ καλά.


Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως αντί να ψάχνει το ΠΑΣΟΚ για τυχόν παρατυπίες στις συμβάσεις που ανέθεσε το κόμμα της ΝΔ στην Siemens,ασχολείται με τις τσάρκες του πρωθυπουργικού ξάδελφου και κάνει σημαία του αυτό το θέμα της πλάκας.

Ας δούμε λοιπόν ποιές είναι οι αλήθεις και ποιά τα ψέμματα σ'αυτήν την υπόθεση.

ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΩΤΗ.Η Siemens σύμφωνα με τα λεγόμενα των στελεχών της χρηματοδότησε αδρά και τα δύο μεγάλα κόμματα την τελευταία δεκαετία.

ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ
.Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει τα χρήματα που έδωσε για μίζες η γερμανική εταιρεία ήταν πάνω από δέκα εκατομμύρια γερμανικά μάρκα.Μέχρι στιγμής το μόνο που έχει ανακαλυφθεί ήταν το ένα εκατομμύριο που έλαβε ο Τσουκάτος.Τα υπόλοιπα θα μάθουμε ποτέ που ακριβώς πήγαν και κυρίως για ποιούς λόγους;

ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΡΙΤΗ
.Αναμφίβολα επιχειρείται από την πλευρά της κυβέρνησης να κουκουλωθεί όσο πιό γρήγορα γίνεται το σκάνδαλο.Είναι προφανές ότι ο αρμόδιος εισαγγελέας κος Αθανασίου αφέθη μόνος να μελετήσει έναν τεράστιο όγκο εγγράφων,όπως είναι και πασιφανές ότι άγεται και φέρεται από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κο Σανιδά,του οποίου τα έργα και οι ημέρες είναι πλέον γνωστά.
==========================================================================================================================================================================
ΨΕΜΜΑ ΠΡΩΤΟ.Οσοι υποκρίνονται ότι δεν άκουσαν,δεν ήξεραν,δεν είχαν πάρει μυρωδιά για το μαύρο χρήμα που έρεε στα κομματικά ταμεία όλα αυτά τα χρόνια,είναι το λιγότερο υποκριτές μηδέ εξαιρουμένων των δύο τωρινών αρχηγών.Κακά τα ψέμματα,όλοι έκαναν τις πάπιες κατά το κοινώς λεγόμενον,όσο δεν είχαν σκάσει μύτη οι πληροφορίες από την Γερμανία.

ΨΕΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ.Είναι σίγουρο ότι επιχειρείται αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης από τις πραγματικές διαστάσεις του σκανδάλου.Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων,τα δελτία των οκτώ,ακόμα και πολλοί bloggers,ασχολούνται με το ταξίδι του Λιάπη,την σχέση Τρεπεκλή-ΓΑΠ και την συμμετοχή του Νίκου Παπανδρέου στο Δ.Σ. μιάς Α.Ε.

Μας δείχνουν δηλαδή το δένδρο,την ίδια ώρα που μας κρύβουν το δάσος.
Και το δάσος στην προκειμένη περίπτωση είναι τι δουλειές πήρε η Siemens,ποιοί τις ανέθεσαν,πόσο κόστισαν;Εκεί κρύβεται όλο το ζουμί της υπόθεσης.

ΨΕΜΜΑ ΤΡΙΤΟ.
Τόσο οι κραυγές του ΠΑΣΟΚ,όσο και η άρνηση της κυβέρνησης για σύσταση εξεταστικής επιτροπής είναι υποκριτικές.
Το ΠΑΣΟΚ φωνασκεί ενώ ξέρει πολύ καλά ότι καμία εξεταστική μέχρι σήμερα δεν έχει αποκαλύψει τίποτα για άλλα σκάνδαλα.
Η Ν.Δ. πάλι όσο ήταν στην αντιπολίτευση ζητούσε εξεταστικές κάθε βδομάδα.Σήμερα παθαίνει αλλεργία και μόνο στο άκουσμα της λέξης.
==========================================================================================================================================================================

Ως συμπέρασμα μπορούμε να πούμε ότι ένα ακόμα σκάνδαλο της πολιτικής μας ζωής οδεύει γοργά προς κουκούλωμα.Κανείς δεν έχει την διάθεση να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες που αναλογούν σε πολιτικά πρόσωπα,επιβεβαιώνοντας ακόμια μιά φορά το "κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει".

Οπως στην υπόθεση Ζαχόπουλου την έχουν πληρώσει μόνο η Τσέκου και οι δυό δικηγόροι,έτσι και τώρα θα βρεθούν δυό τρείς αποδιοπομπαίοι τράγοι που θα τους φορτώσουν τις αμαρτίες ολόκληρου του πολιτικού συστήματος της χώρας.

Οταν σε άλλες χώρες παραιτούνται υπουργοί για πολύ μικρότερα παραπτώματα,η εμμονή των εγχώριων πολιτικών για τις καρέκλες τους αποδεικνύει περίτρανα την έλλειψη πολιτικής παιδείας και ήθους.Η πολιτική ευθυξία είναι απ'ότι φαίνεται λέξη άγνωστη για τους ταγούς του έθνους μας.

Τους περισεύει παρ'όλα αυτά η αναισθησία,το θράσος και ο χοντροπετσισμός.Οταν σχεδόν ολόκληρος ο λαός τους χλευάζει και τους αποδοκιμάζει,αυτοί σφυρίζουν αδιάφορα υποκρινόμενοι ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για τον φόνο.

Στο χέρι όλων μας είναι,ανεξάρτητα κομματικών πεποιθήσεων, να αποδείξουμε στους φαύλους όλων των κομμάτων,ότι έχουμε κριτήριο και πάνω απ'όλα μνήμη.

Στις επόμενες εκλογές ας τους τιμήσουμε όπως τους αξίζει.

Με πίσσα και πούπουλα.

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ;





Σε μιά εποχή όπου η διαφάνεια στην πολιτική ζωή του τόπου είναι καθολικό αίτημα των πολιτών,κάποιοι φροντίζουν να απαξιώσουν την πρόταση Βενιζέλου για εξεταστικές επιτροπές στα κόμματα.

Κάποιοι,μάλλον συνηθισμένοι στην κουτάλα,δεν λένε να ξεκολλήσουν από την μίζερη κομματική λογική τους.

Το ΠΑΣΟΚ αν θέλει να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη του λαού,θα πρέπει να μπεί μπροστάρης στην επιχείρηση κάθαρση.

Θα πρέπει ο πρόεδρος του να αποδείξει ότι την σκούπα δεν την έχει μόνο για διαφημιστικούς λόγους,αλλά ότι μπορεί να την χρησιμοποιήσει για να καθαρίσει το κόμμα από οτιδήποτε το κηλιδώνει στα μάτια των πολιτών.
Οσο κρύβεται πίσω από δικαιολογίες του στύλ "μα ποιός θα κάνει τον έλεγχο" και "τι θα γίνει άμα βρούν κάτι,θα διαγράψουν τα στελέχη μας",τόσο θα βουλιάζει στην λασπουριά που ξεπρόβαλλε από την υπόθεση SIEMENS.

Σας παραθέτω κάποιες απόψεις που αλίευσα στο διαδίκτυο από υποστηρικτές του ΓΑΠ και σας αφήνω να κρίνετε μόνοι σας.

==============================================================================

23 Ιουν 2008

Οι Ράμπο του ΠΑΣΟΚ
Αυτό πρότειναν "με μια φωνή" Βενιζέλος και Σκανδαλίδης ! "Εσωτερική κάθαρση" λένε! Τόσα χρόνια όλα ήταν καλά και όποτε υπήρχε έστω και υποψία "λαμογιάς" ... "προείχε η ενότητα" ! Τώρα? Είναι ένας κομψός τρόπος να εμφανιστούν ως οι "καθαροί" και να πετάξουν το μπαλάκι στον ΓΑΠ.Έχω μια απορία : Ποιος θα "ελέγξει" ποιον? Τι είναι το ΠΑΣΟΚ ? Δημόσια Υπηρεσία? Ανώνυμη Εταιρεία? Τέτοιες προτάσεις μόνο πικρό γέλιο προκαλούν! Εγώ λέω σύντροφοι να το αποφύγουμε, γιατί οι "πράσινοι Ράμπο" μπορεί να βρουν καμιά ατασθαλία και μετά να ζητάνε "μίζα" από τους εμπλεκόμενους και τους υπεύθυνους οικονομικού για να την καλύψουν!


===================================================================================

Διότι, τι άλλο εκτός από "μπανανόφλουδα" είναι η πρότασή του, το ΠΑΣΟΚ να δημιουργήσει τη δική του "εξεταστική επίτροπή" για την υπόθεση της Siemens; Δηλαδή, τι θα κάνει; Θα συστήσει ομάδα εσωτερικών υποθέσεων; Θα φέρει ορκωτούς λογιστές; Θα φτιάξει το πασοκικό ΣΔΟΕ; Θα φέρει τον επιθεωρητή Clouseau; Και, τι προτίθεται να κάνει με τα αποτελέσματα της "εξεταστικής" αυτής;

==================================================================================

Και όμως, το "εγώ" του και οι προσωπικές του φιλοδοξίες, τον έκαναν για ακόμη μια φορά, να δώσει μια εκτός τόπου και χρόνου συνέντευξη, προσπαθώντας να χαϊδέψει τα αυτιά του λαού με μια απαράδεκτη και εντελώς ουτοπική πρόταση (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ) για.. "Εξεταστική επιτροπή εντός ΠΑΣΟΚ"!!!!!!!!!!!

===================================================================================

από έναν ευφυή πολιτικό, και από τους συνεργάτες του, περιμένει κάποιος ειδικά αυτήν την περίοδο, πιο υπεύθυνη και εμπεριστατωμένη πρόταση ειδάλλως δημιουργείται σύγχυση και αποπροσανατολισμός
επιπλέον κινδυνεύει να χαρακτηριστεί η πρόταση, από αυτούς που είναι λιγότερο καλοπροαίρετοι, πυροτέχνημα, ακόμη και αμοραλιστική κίνηση είσπραξης προσωπικών πολιτικών οφελών
προσωπικά θα πω ότι αν -όπως λέει και δε συμφωνώ- “τα περισσότερα στελέχη δεν έχουν που να πουν τις θέσεις τους”, ο ίδιος παρακάμπτει, επιδεικτικά, τα όργανα στα οποία έχει, de facto, σημαντική παρουσία, και -για ακόμη μια φορά- δείχνει ότι δε διαθέτει αίσθηση του timing και υπομονή


======================================================================================

Πραγματικά δημιουργεί απορία η συντονισμένη επίθεση εναντίον της πρότασης Βενιζέλου.

Μάλλον η διαφάνεια είναι έννοια που για ορισμένους έχει νόημα μόνο όταν αφορά τους αντίπαλους.

Και ξεχνάνε ότι η γυναίκα του καίσαρα δεν πρέπει μόνο να είναι τίμια,πρέπει και να φαίνεται.

Κι όσο οι καταγγελίες για εισροή μαύρου χρήματος στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ,ταλανίζουν το κομμα,τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για πραγματική εσωκομματική κάθαρση.

Ολα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.
Ιδού τι γράφει η σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ για το θέμα:
ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΞΗ: Χωρίς καμιά καθυστέρηση θα πρέπει να κινηθούν οι διαδικασίες για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής. Η θέση του πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, ότι μπορεί να συσταθεί εξεταστική επιτροπή για τις πολιτικές ευθύνες, αφού ολοκληρωθεί η δικαστική έρευνα, έχει ξεπεραστεί από τα γεγονότα. Γι' αυτό και ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Σωτ. Χατζηγάκης δήλωσε, ότι εξεταστική μπορεί να συσταθεί ίσως και μέσα στον Ιούλιο, αφού ολοκληρωθεί η προκαταρκτική εξέταση.
Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ επιτροπή, όμως, έχει άλλο αντικείμενο και δεν συνδέεται με τη δικαστική έρευνα, προκαταρκτική ή άλλη. Οι συμβάσεις της Siemens πρέπει να εξεταστούν, όπως και η εκτέλεσή τους. Και να επανεξεταστούν οι εκλογικές δαπάνες των κομμάτων.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΑΞΗ: Τα κόμματα θα πρέπει να διενεργήσουν αμέσως εσωτερικό έλεγχο, με αντικείμενο τα οικονομικά τους, δηλαδή τις χρηματοδοτήσεις, τη διαχείριση των χρημάτων, το ξεκαθάρισμα των διαδρομών του χρήματος, που κατέληξε ή δεν κατέληξε στα ταμεία τους. Να ερευνηθεί αν λειτουργούσαν, εκτός από τα φανερά, και κρυφά ταμεία για τη διακίνηση μαύρου χρήματος, προερχόμενου από οικονομικά συμφέροντα, που έχουν δοσοληψίες με το κράτος.
ΤΡΙΤΗ ΠΡΑΞΗ: Το νομοθετικό πλαίσιο για την οικονομική ενίσχυση των κομμάτων και τον έλεγχο των εκλογικών τους δαπανών και των δαπανών των βουλευτών έχει πάρα πολλά παράθυρα και δεν διασφαλίζει τη διαφάνεια. Ρέει το πολιτικό χρήμα υπογείως και δεν ελέγχονται οι διαδρομές του. Είναι το χρήμα που φθείρει και διαφθείρει. Το νομοθετικό αυτό πλαίσιο πρέπει να αλλάξει εδώ και τώρα, χωρίς καμία καθυστέρηση.












Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

SIEMENS,ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.


Βρισκόμαστε στην δίνη τρομερών αποκαλύψεων γύρω από την διακίνηση του μαύρου χρήματος σε πολιτικά πρόσωπα.

Ανθρωπος κλειδί μέχρι στιγμής ο Θόδωρος Τσουκάτος,πρώην μέλος του ΕΚΚΕ,μαοϊκός,σύντροφος εκείνη την εποχή των Κούλογλου,Τατούλη κι άλλων πολλών πρωτοκλασάτων πολιτικών και δημοσιογράφων που εξασκούνταν τότε στην επαναστατική γυμναστική.

Ξαφνικά λοιπόν ο πρώην μαοϊκός βρέθηκε δίπλα στον εκσυγχρονιστή Σημίτη σε ρόλο "στρατηγού".

Από τα αμπέχωνα και τα ταγάρια του επαναστατικού κομμουνισμού στα σαλόνια του Κολωνακιώτικου εκσυγχρονισμού όπως και να το κάνουμε είναι μιά αρκετά μεγάλη απόσταση.

Λογικό λοιπόν να καβαλήσει το καλάμι ο "στρατηγός".

Και να φανταστείτε ότι αποχώρησε από το ΕΚΚΕ επειδή δεν έβρισκε αρκούντως επαναστατικές τις ιδέες του,όπως καταγγέλουν οι΄πρώην σύντροφοι του.


"Πολλοί, μέσα στη μακρόχρονη πορεία μας, παρά τις τίμιες αρχικές προθέσεις και την προσφορά τους, εγκατέλειψαν, εξ αιτίας των λαθών μας, τους κοινούς μας στόχους, και ακολούθησαν το δρόμο της ιδιώτευσης επειδή δεν είχαν διαπαιδαγωγηθεί όσο χρειαζόταν ώστε να αντέχουν τις δυσκολίες και να τις ξεπερνούν βήμα προς βήμα. Κάποιοι άλλοι, που είχαν ενταχθεί συγκυριακά μέσα στο φούντωμα ενός αριστερού ριζοσπαστικού ρεύματος στον κόσμο και στη χώρα μας, ελπίζοντας ότι θα ικανοποιούσαν προσωπικές ανάγκες, αλλά και αρχηγισμούς και μωροφιλοδοξίες, επίσης μας εγκατέλειψαν όταν διαπίστωσαν ότι ήταν αδύνατο να πετύχουν τους στόχους τους με όχημα το ΕΚΚΕ. Σε μια τελευταία κατηγορία βρίσκονται εκείνοι (Τσουκάτοι και Σια) που ενώ είχαν προφασιστεί ότι μέσα στο ΕΚΚΕ δεν είχαν μπορέσει να ικανοποιηθούν τα αριστερά και αγωνιστικά τους οράματα, αυτομόλησαν στο στρατόπεδο της ολιγαρχίας, κοιτάζοντας ξεδιάντροπα όχι μόνο να εξαργυρώσουν οράματα και αγώνες που είχαν εγκαταλείψει, αλλά και να τα επικαλεστούν ως άλλοθι για τις "πολύτιμες υπηρεσίες" που προσφέρουν σήμερα στις πιο αντιλαϊκές επιδιώξεις του ιμπεριαλισμού και του κεφαλαίου."



Σήμερα αποδεικνύεται περίτρανα ότι οι αλεξιπτωτιστές της πολιτικής χτυπούν σαν καμικάζι και εξαφανίζονται,σίγουροι ότι θα συνεχίσουν πλέον να ιδιωτεύουν χωρίς κίνδυνο να συλληφθούν και με γεμάτες τις τσέπες.

Και δεν νομίζω να υπάρχει νοήμων άνθρωπος που να πιστεύει ότι τα χρήματα της SIEMENS κατέληξαν στο ΠΑΣΟΚ και όχι στις τσέπες του "στρατηγού".

Το θέμα είναι αν ήξεραν και κάποιοι άλλοι το ζήτημα αυτό.

Ειδικά για τον πρώην πρωθυπουργό,Κώστα Σημίτη γεννάται τεράστιο θέμα ηθικής τάξεως.

Το γεγονός ότι ένας ομολογουμένως τίμιος άνθρωπος όπως ο Σημίτης,ανέχτηκε κατά την διάρκεια της πρωθυπουργίας του να περιτριγυρίζεται από έναν εσμό λαμογιών και παλιανθρώπων,δεν τον τιμά ιδιαίτερα.

Θεωρώ ότι ήταν προσωπική του ήττα το ότι δεν κατάφερε να τους τιθασεύσει και να τους συμμαζέψει.

Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι ο Σημίτης κλεισμένος στο καβούκι του,επέτρεψε σε κάθε λογής απατεώνα να αμαυρώνει την Ιστορία του ΠΑΣΟΚ.

Ειδικά οι Ολυμπιακοί αγώνες,τους οποίους θα πληρώνουν και τα δισέγγονα των δισέγγονων μας,ήταν χρυσή ευκαιρία για σπέκουλα.

Σπέκουλα πάντως που απ'ότι φαίνεται συνεχίστηκε και επί της κυβέρνησης της "ταπεινότητας και σεμνότητας".

Τελειώνοντας θα ήθελα να πώ ότι συμπαραστέκομαι ολόψυχα στον αγώνα του Γιώργου Παπανδρέου για την πάταξη της διαφθοράς στην χώρα μας.

Είναι ένας αγώνας που πρέπει όλοι μας να δώσουμε ενωμένοι,ανεξαρτήτως κομματικών ή άλλων προτιμήσεων.

Κι ελπίζω βάσιμα να βρεί συμπαραστάτες απ'όλα τα πολιτικά κόμματα σ'αυτήν την προσπάθεια που κάνει,γιατί όπως έχω πεί τα καλά πρέπει να επιβραβεύονται.