
Το σκάνδαλο SIEMENS εξαντλείται μέχρι στιγμής με ευθύνη όλων των κομμάτων στις βόλτες του Λιάπη,στο αν ο Τρεπεκλής ήταν φίλος του ΓΑΠ και σε διάφορα άλλα τέτοια ήσσονος σημασίας γεγονότα.
Ο Γιώργος βγαίνει κάθε εβδομάδα στα κανάλια και φωνάζει για κουκούλωμα και έλλειψη πολιτικής βούλησης από την πλευρά της ΝΔ.Ως εδώ καλά.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως αντί να ψάχνει το ΠΑΣΟΚ για τυχόν παρατυπίες στις συμβάσεις που ανέθεσε το κόμμα της ΝΔ στην Siemens,ασχολείται με τις τσάρκες του πρωθυπουργικού ξάδελφου και κάνει σημαία του αυτό το θέμα της πλάκας.
Ας δούμε λοιπόν ποιές είναι οι αλήθεις και ποιά τα ψέμματα σ'αυτήν την υπόθεση.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΩΤΗ.Η Siemens σύμφωνα με τα λεγόμενα των στελεχών της χρηματοδότησε αδρά και τα δύο μεγάλα κόμματα την τελευταία δεκαετία.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ.Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει τα χρήματα που έδωσε για μίζες η γερμανική εταιρεία ήταν πάνω από δέκα εκατομμύρια γερμανικά μάρκα.Μέχρι στιγμής το μόνο που έχει ανακαλυφθεί ήταν το ένα εκατομμύριο που έλαβε ο Τσουκάτος.Τα υπόλοιπα θα μάθουμε ποτέ που ακριβώς πήγαν και κυρίως για ποιούς λόγους;
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΡΙΤΗ.Αναμφίβολα επιχειρείται από την πλευρά της κυβέρνησης να κουκουλωθεί όσο πιό γρήγορα γίνεται το σκάνδαλο.Είναι προφανές ότι ο αρμόδιος εισαγγελέας κος Αθανασίου αφέθη μόνος να μελετήσει έναν τεράστιο όγκο εγγράφων,όπως είναι και πασιφανές ότι άγεται και φέρεται από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κο Σανιδά,του οποίου τα έργα και οι ημέρες είναι πλέον γνωστά.
==========================================================================================================================================================================
ΨΕΜΜΑ ΠΡΩΤΟ.Οσοι υποκρίνονται ότι δεν άκουσαν,δεν ήξεραν,δεν είχαν πάρει μυρωδιά για το μαύρο χρήμα που έρεε στα κομματικά ταμεία όλα αυτά τα χρόνια,είναι το λιγότερο υποκριτές μηδέ εξαιρουμένων των δύο τωρινών αρχηγών.Κακά τα ψέμματα,όλοι έκαναν τις πάπιες κατά το κοινώς λεγόμενον,όσο δεν είχαν σκάσει μύτη οι πληροφορίες από την Γερμανία.
ΨΕΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ.Είναι σίγουρο ότι επιχειρείται αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης από τις πραγματικές διαστάσεις του σκανδάλου.Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων,τα δελτία των οκτώ,ακόμα και πολλοί bloggers,ασχολούνται με το ταξίδι του Λιάπη,την σχέση Τρεπεκλή-ΓΑΠ και την συμμετοχή του Νίκου Παπανδρέου στο Δ.Σ. μιάς Α.Ε.
Μας δείχνουν δηλαδή το δένδρο,την ίδια ώρα που μας κρύβουν το δάσος.
Και το δάσος στην προκειμένη περίπτωση είναι τι δουλειές πήρε η Siemens,ποιοί τις ανέθεσαν,πόσο κόστισαν;Εκεί κρύβεται όλο το ζουμί της υπόθεσης.
ΨΕΜΜΑ ΤΡΙΤΟ.Τόσο οι κραυγές του ΠΑΣΟΚ,όσο και η άρνηση της κυβέρνησης για σύσταση εξεταστικής επιτροπής είναι υποκριτικές.
Το ΠΑΣΟΚ φωνασκεί ενώ ξέρει πολύ καλά ότι καμία εξεταστική μέχρι σήμερα δεν έχει αποκαλύψει τίποτα για άλλα σκάνδαλα.
Η Ν.Δ. πάλι όσο ήταν στην αντιπολίτευση ζητούσε εξεταστικές κάθε βδομάδα.Σήμερα παθαίνει αλλεργία και μόνο στο άκουσμα της λέξης.
==========================================================================================================================================================================
Ως συμπέρασμα μπορούμε να πούμε ότι ένα ακόμα σκάνδαλο της πολιτικής μας ζωής οδεύει γοργά προς κουκούλωμα.Κανείς δεν έχει την διάθεση να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες που αναλογούν σε πολιτικά πρόσωπα,επιβεβαιώνοντας ακόμια μιά φορά το "κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει".
Οπως στην υπόθεση Ζαχόπουλου την έχουν πληρώσει μόνο η Τσέκου και οι δυό δικηγόροι,έτσι και τώρα θα βρεθούν δυό τρείς αποδιοπομπαίοι τράγοι που θα τους φορτώσουν τις αμαρτίες ολόκληρου του πολιτικού συστήματος της χώρας.
Οταν σε άλλες χώρες παραιτούνται υπουργοί για πολύ μικρότερα παραπτώματα,η εμμονή των εγχώριων πολιτικών για τις καρέκλες τους αποδεικνύει περίτρανα την έλλειψη πολιτικής παιδείας και ήθους.Η πολιτική ευθυξία είναι απ'ότι φαίνεται λέξη άγνωστη για τους ταγούς του έθνους μας.
Τους περισεύει παρ'όλα αυτά η αναισθησία,το θράσος και ο χοντροπετσισμός.Οταν σχεδόν ολόκληρος ο λαός τους χλευάζει και τους αποδοκιμάζει,αυτοί σφυρίζουν αδιάφορα υποκρινόμενοι ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για τον φόνο.
Στο χέρι όλων μας είναι,ανεξάρτητα κομματικών πεποιθήσεων, να αποδείξουμε στους φαύλους όλων των κομμάτων,ότι έχουμε κριτήριο και πάνω απ'όλα μνήμη.
Στις επόμενες εκλογές ας τους τιμήσουμε όπως τους αξίζει.
Με πίσσα και πούπουλα.


