ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΑΠ.ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΑΠ.ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Ο ΓΑΠ και τα blogoπαίδια του!!!


Εντονος προβληματισμός επικρατεί σε στελέχη και φίλους του ΠΑΣΟΚ μετά και την αρνητική δημοσκόπηση της Κάπα Research που δημοσιεύτηκε εχθές.


Πολλοί βουλευτές πλέον,αντιμετωπίζουν την κατάσταση με χιούμορ.


"Αφού ακόμα είμαστε δεύτεροι,πάλι καλά" λένε και χαμογελούν πικρά.


Κι ενώ όλοι όσοι πονούν το ΠΑΣΟΚ,προβληματίζονται για την δεινή θέση του κόμματος,κάποιοι άλλοι με πρωτοβουλία του προέδρου,ποζάρουν χαμογελαστοί,μη συναισθανόμενοι προφανώς την τραγική κατάσταση.
Μας δίνουν δε τρομερές ειδήσεις όπως "Ως προς την φιλοξενία ηταν άψογος και τυπικότατος, μας πρόσφερε πορτοκαλάδα ή καφέ και ο ίδιος ήπιε γαλλικό καφέ."
Να 'στε καλά βρε παιδιά κι είχαμε μιά αγωνία τι καφέ πίνει ο πρόεδρος.


Δυστυχώς ο ΓΑΠ και τα "παιδιά" του,αποδεικνύουν ακόμα μιά φορά ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου.


Οσο χαμηλότερα τα ποσοστά μας,τόσο πιο πλατιά τα χαμόγελα.


Καμαρώστε τους!!!