Καλοφάγωτη η σύνταξη γίγαντα.Εκοψες και έραψες τόσο καιρό με αποκλειστικό γνώμωνα την προστασία της αγαπημένης σου κυβέρνησης.
Οχι ότι περιμένουμε τίποτα καλύτερο από τον διάδοχο σου,αλλά θέλω να πιστεύω ότι κανείς δεν θα μπορέσει να σε φτάσει.
Απέδειξες περίτρανα σε όλη την Ελλάδα ότι η δικαιοσύνη δεν είναι μόνο τυφλή,αλλά και κουφή και κουτσή,γενικά έχει ειδικές ανάγκες!
Οσο για τα Blogs και την ανωνυμία των διαχειριστών τους,με την όρεξη θα μείνεις.
Οσο λυσσάτε εναντίον των blogs,τόσο θα ισχυροποιούνται.
Δεν έχετε καταλάβει ακόμα ότι ο θόρυβος που ξεσηκώνετε κάθε τόσο και λιγάκι,είναι η καλύτερη διαφήμιση για τους bloggers.
Κάποιοι δεινόσαυροι σαν εσένα έχουν μείνει στην Παλαιόκαινο περίοδο όπου μπορούσατε να ελέγξετε την ενημέρωση του λαουτζίκου και να του πασάρετε την προπαγάνδα σας.
Οταν θα συνειδητοποιήσετε τις εξελίξεις θα έχετε εξαφανιστεί όπως και οι αυθεντικοί δεινόσαυροι.
Καληνύχτα κυρ εισαγγελέα.

