ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα BLOGS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα BLOGS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Οχι στο φασιστικό κλείσιμο blogs.


Ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι ο Μάκης πίσω από το κλείσιμο του Τροκτικού (όχι ότι δεν τον έχω ικανό), αλλά αυτή η επίθεση εναντίον των blogs δεν πρέπει να περάσει έτσι.

Και αν η Google υπακούει στα κελεύσματα και τις επιθυμίες του πάσα ένα για κλεισίματα blogs, μάλλον θα πρέπει να της δείξουμε ότι δεν μασάμε.

Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές, βλέπε Wordpress.

Πρόσφατα με απείλησαν κι εμένα, τον τελευταίο τροχό της αμάξης των bloggers, ότι τα στοιχεία μου τα έχει η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος επειδή κάποιος επώνυμος διαφώνησε με την άποψη μου για το πρόσωπο του.

Απ'ότι φαίνεται η κατάσταση πλέον ξεφεύγει και ο κάθε απίθανος μπορεί να μας κλείσει ανά πάσα στιγμή, διαδίδοντας ψεύδη για τα ιστολόγια.

Αν δεν οργανωθούν οι bloggers τόσο σε νομικό όσο και σε επίπεδο κοινωνίας,τα φαινόμενα όπως αυτό του κλεισίματος του Τροκτικού θα πολλαπλασιαστούν με τρομερό ρυθμό.

Ας αναλάβουν πρωτοβουλίες οι πλέον αναγνωρίσιμοι bloggers και ας καλέσουν τους Ελληνες συνιστολόγους σε εγρήγορση.

Αυτές οι φασιστικές συμπεριφορές δεν πρέπει να περάσουν έτσι σιωπηρά.

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Pitsirikos τέλος!!!


PITSIRIKOS Τέλος.

Ετσι ξαφνικά με μιά λιτή ανακοίνωση μέσα από το blog του ο δημοφιλής Pitsirikos του διαδικτύου μας τελείωσε.

Θα μας μείνουν όμως σαν ανάμνηση τα υπέροχα και εμπνευσμένα κείμενα του.

Και μιά συμβουλή.

Πρόσεχε φίλε μην την πατήσεις κι εσύ σαν την Ψιλικατζού,που πήγε να μιλήσει η κοπέλα στην Καβάλα για τα blogs και κάτι τζιμάνια την πήραν από τα μούτρα,αποκαλώντας την αγράμματη και κακομοίρα.

Ομορφος κόσμος,ηθικά πλασμένος,ο κόσμος των bloggers.

Ισως γι'αυτό κι εσύ την έκανες νωρίς.

Καλή συνέχεια σ' ότι κι αν κάνεις.

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Σιγά,μην σπρώχνεστε,όλοι θα κάνετε μήνυση!!!


Γενική επίθεση έχουν σημάνει τα συμβατικά ΜΜΕ στα blogs.
Βέβαια δεν ξεχνούν την αγαπημένη τους συνήθεια,που δεν είναι άλλη από την ηθελημένη διαστρέβλωση των γεγονότων.
Πάρτε για παράδειγμα σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ.


Μπαράζ μηνύσεων κατά του press-gr

ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ μηνύσεις εναντίον του blog press- gr για εκβιασμούς και συκοφαντικά δημοσιεύματα. Χθες το πρωί κατέθεσε μήνυση ο δικηγόρος κ. Σταύρος Γεωργίου, ο οποίος υποστήριξε ότι άγνωστος του τηλεφώνησε και του ζήτησε 20.000 ευρώ προκειμένου να μη δημοσιευθούν συκοφαντικά κείμενα εις βάρος του.
Διαβάστε όλο το άρθρο
ΕΔΩ .


Οπως βλέπετε το μπαράζ μηνύσεων είναι το εξής ένα,του γνωστού από την υπόθεση Αλεξ στην Βέροια, δικηγόρου Γεωργίου.

Σιγά ρε παιδιά μην σπρώχνεστε,όλοι θα κανετε μήνυση.

Δυστυχώς κάποιοι φαίνεται ότι έχουν ενοχληθεί σφόδρα από τις ανεξάρτητες φωνές του διαδικτύου και προσπαθούν με χίλια δυό τεχνάσματα να τις κάνουν να σωπάσουν.

Ο τύπος,ηλεκτρονικός και έντυπος αντιδρά σπασμωδικά στην μείωση των κερδών που του αποφέρουν τα ιντερνετικά ενημερωτικά blogs.

Εκεί βρίσκεται και το μυστικό του ακήρυχτου πόλεμου εναντίον των blogs.

Θα καταλάβουν όμως αργά ή γρήγορα ότι αυτον τον πόλεμο θα τον χάσουν.

Δεν ισχυρίζομαι ότι στο διαδίκτυο δεν ευδοκίμησαν και φωνές παραπληροφόρησης ή φανατισμού.

Αλλά δυστυχώς αυτό είναι ένα τίμημα που πληρώνουμε όλοι μας σε μιά δημοκρατική κοινωνία.

Αν αρχίσουμε τους περιορισμούς και τις απόπειρες φίμωσης όποιας φωνής δεν συμφωνεί με την δική μας,το αποτέλεσμα λέγεται "λογοκρισία" και "φασισμός".

Αν αποδειχθούν αξιόποινες πράξεις για τον οιοδήποτε ας τιμωρηθεί,όπως θα γινόταν για τον καθένα είτε ήταν blogger,είτε όχι.

Αλλά αυτή η συλλήβδην απόπειρα φίμωσης των blogs,μόνο χρήσιμη δεν είναι για μιά ευνομούμενη δημοκρατία.

Εκτός κι αν δεν είναι.

Εκτός κι αν το Κράτος αντί να στηρίζει την διάδοση των ιδεών,στηρίζει κάποια συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα.

Οπότε πρόκειται για Κράτος-μαριονέτα.
Την φωτογραφία δανείστηκα από το πολύ καλό blog http://dimolog.blogspot.com/

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Μωρέ θα πανικοβληθείς....ξέρεις εσύ!!


Το ΠΑΣΟΚ ήταν,είναι και θα είναι ένα γνήσια δημοκρατικό κόμμα,παρά τις προσπάθειες κάποιων κύκλων να αλλοιώσουν τα χαρακτηριστικά του.
Μετά την επέλαση του νεοφιλελευθερισμού,ήρθε η ώρα να δούμε και φασιστοειδή μέσα στο Κίνημα.
Φτιάξανε μάλιστα και blog όπου απροκάλυπτα με κυπατζίδικους τρόπους μας καταγγέλουν υποτίθεται για αντιπασοκική δράση.
Οι απόγονοι του Εφιάλτη,του Πήλιου Γούση και του Αρτέμη Μάτσα,τα φασιστοειδή υποκείμενα,οι δοσίλογοι του σήμερα άρχισαν το έργο τους.
Δυό λόγια θα σας πώ ρε καημένα και βάλτε τα καλά στο μυαλουδάκι σας,αν δεν έχει καεί τελείως.
Το blog αυτό δεν υποκινείται από κανέναν.
Δεν χρηματοδοτείται από κανέναν.
Δεν εκφράζει κανέναν,παρά μόνο τον γράφοντα και κάτοχο του.
Δεν πατρονάρεται και δεν έχει πνευματικούς πατεράδες.
Για όλους αυτούς τους λόγους τσάμπα μας ρουφιανεύετε στον Βενιζέλο και του ζητάτε να μας βάλει στον ίσιο δρόμο.
Σας διαολόστειλα μέσα από το blog σας βρε ρουφιανάκια και σας διαολοστέλνω κι από εδώ.
Οι μέθοδοι αυτοί μπορεί να είναι χρήσιμες για εσάς που δεν είστε τίποτα άλλο παρά υπαλληλάκια και πληρωμένοι γραφιάδες,αλλά τουλάχιστον σ'εμένα δεν έχουν πέραση.
Καλώ όλους τους υγιώς σκεπτόμενους συνιστολόγους,πασόκους και μη,να καταδικάσουν αυτά τα φαινόμενα που θέλουν να λογοκρίνουν με τον χειρότερο τρόπο τις σκέψεις μας και τα γραπτά μας.
Το επαίσχυντο άρθρο ΕΔΩ