ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΑΤΟΥΛΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΑΤΟΥΛΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Τα σχέδια Τατούλη αποκαλύπτονται!!!


Εδώ και καιρό σας έχω υποσχεθεί να σας ενημερώσω για τις επόμενες κινήσεις του Πέτρου Τατούλη στην πολιτική σκακιέρα του τόπου.

Από το μυαλό του Αρκά πολιτικού πέρασαν πολλές σκέψεις μετά την διαγραφή του από το κυβερνών κόμμα.

Κατ'αρχάς υπήρξε έντονος ο προβληματισμός για ίδρυση νέου κόμματος που όμως ξεχάστηκε γρήγορα αφού ταυτόχρονα ξεπήδησαν δύο νέοι πολιτικοί σχηματισμοί,οι "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ" και η "ΔΡΑΣΗ".

Ο Στέφανος Μάνος συναντήθηκε μαζί του και του πρότεινε να γίνει ένας από τους συνιδρυτές του νέου κόμματος,προοπτική που δεν χαροποίησε ιδιαίτερα τον Τατούλη αφού πρόβλεψε σωστά κατά την γνώμη μου ότι το νέο κόμμα των εβδομηντάρηδων δεν θα έχει καμία απήχηση στην Ελληνική κοινωνία.

Ο προβληματισμός του Τατούλη οδεύει σιγά,σιγά προς το τέλος του αφού σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες θα του γίνει αν δεν έχει ήδη συμβεί αυτό,πρόταση από τον ΓΑΠ για κάθοδο του με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στην Αρκαδία.

Τους δύο άνδρες ενώνει κοινή αντίληψη των πραγμάτων,στην ουσία τους ενώνουν πολλά περισότερα απ'ότι ένωναν τον Τατούλη με τον Καραμανλή.

Ενα ακόμα σημαντικό γεγονός είναι ότι στην Αρκαδία θα χηρέψει μιά θέση στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ αφού ο Ροβέρτος Σπυρόπουλος έχει αποφασιστεί ότι δεν θα είναι ξανά υποψήφιος.

Και μετά τον σίγουρο Ρέππα το χάος αφού ο έτερος υποψήφιος με πιθανότητες εκλογής.ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος είχε στηρίξει Βενιζέλο το 2007,προοπτική που δεν ενθουσιάζει τον ΓΑΠ και τους συν αυτώ.

Ενα ακόμα σύν στην επιλογή Τατούλη είναι το γεγονός ότι αδιαμφισβήτητα έχει ρεύμα στους πολίτες της Αρκαδίας ανεξάρτητα κομματικής τους επιλογής και μπορεί άνετα να διεισδύσει σε ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας.

Ετσι όλοι θα κερδίσουν από αυτήν την συνεργασία.

Αλλωστε ο Τατούλης σαν επιλογή της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ δεν θα ξενίσει τόσο τους ψηφοφόρους όσο οι επιλογές Μάνου και Ανδριανόπουλου,

Οι δικές μας πληροφορίες πάντως μας διαβεβαιώνουν ότι ήδη έχει υπάρξει συνάντηση του ΓΑΠ με τον Πέτρο και τα έχουν βρεί σε όλα.

Γι'αυτό και ο Πετράν έχει ήδη αρχίσει να προλειαίνει το έδαφος.


Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Οι μελλοντικές κινήσεις Τατουλη στην πολιτική σκακιέρα.


Τι αποφάσεις πήρε ο εικονιζόμενος βουλευτής για τις επικείμενες εθνικές εκλογές και με ποιόν πολιτικό αρχηγό συναντήθηκε πρόσφατα σε γνωστό εστιατόριο των βορείων προαστίων;

Η απάντηση σύντομα μέσα από το blog μας.

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Μπράβο σου Πέτρο Τατούλη!!!

Διεγράφη τελικά ο Πέτρος Τατούλης από την κοινοβουλευτική ομάδα της Ν.Δ.
Ηταν κάτι αναμενόμενο μετά και από την προσωπική επίθεση του βουλευτή Αρκαδίας εναντίον του πρωθυπουργού.
Τα όσα δημοσιεύθηκαν στο σημερινό ΕΘΝΟΣ φαίνεται ότι ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τον Κώστα Καραμανλή.
Το ζήτημα όμως δεν είναι αν τα όσα είπε ο Τατούλης ήταν πολύ βαριά, αλλά αν ήταν αληθινά.
Οταν για παράδειγμα λέει ότι ο Καραμανλής είναι συνένοχος και συνυπεύθυνος για τα δεινά του τόπου, αφού όλες οι κυβερνητικές επιλογές προσώπων και πολιτικών ήταν προσωπική του υπόθεση, ψεύδεται;
Οταν παραδέχεται ότι η σκανδαλολογία που χρησιμοποίησε η Ν.Δ. για να επανέλθει στην εξουσία ήταν απλά ένα επικοινωνιακό τέχνασμα, ψεύδεται;
Οταν παραδέχεται το αυτονόητο, ότι δηλαδή σε όλα τα κόμματα συνυπάρχουν τίμιοι με ανήθικους, ψεύδεται;
Οταν ακυρώνει την προπαγάνδα Καραμανλή,ότι δηλαδή τον εκβιάζουν λογιών, λογιών συμφέροντα, ψεύδεται;
Ο Πέτρος Τατούλης μίλησε κατά την γνώμη μου για πρώτη φορά ως σύγχρονος πολιτικός και όχι ως μέλος ενός νεοσυντηρητικού κόμματος το οποίο ενδιαφέρεται μόνο για την νομή της εξουσίας και τα οφέλη που πηγάζουν από αυτήν.
Μίλησε για πρώτη φορά έξω από τα δόντια, καταδεικνύοντας τον κυρίως υπεύθυνο για την οπισθοδρομηση της χώρας τα τελευταία χρόνια.
Μίλησε με την γλώσσα της καρδιάς και όχι με βάση το στενό προσωπικό του συμφέρον.
Για όλα αυτά του αξίζει πιστεύω ένα μεγάλο μπράβο.
Γιατί σε μιά εποχή ισοπέδωσης και ομογενοποίησης απέδειξε ότι υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.
Γιατί απέδειξε ότι υπάρχουν ακόμα άνδρες που τιμούν τα παντελόνια τους και δεν φοβούνται το ενδεχόμενο κόστος από την ελεύθερη διατύπωση των απόψεων τους.
Παρόλο που μας χωρίζει χάος στα ιδεολογικά ζητήματα, τον συγχαίρω για την λεβεντιά του.
Τον συγχαίρω επίσης για το θάρρος του να τα βάλει μόνος του εναντίον του σαθρού και διεφθαρμένου Καραμανλικού κράτους και...παρακράτους.
Οταν οι ιστορικοί του μέλλοντος θα γελάνε με κάτι παλικάρια της φακής σαν τον Δαϊλάκη ή τον Πολύδωρα, την ίδια ώρα θα τιμούν την σθεναρή στάση του ανεξάρτητου πλέον βουλευτή Αρκαδίας.
Μπράβο σου Πέτρο, απέδειξες ότι η Αρκαδία βγάζει ακόμα παλικάρια.
Και μην φοβάσαι τίποτα, οσο κι αν προσπαθήσουν να σε πλήξουν τα παπαγαλάκια του Καραμανλή, ο λαός είναι δίπλα σου και σε στηρίζει.


Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Εκατό χιλιάδες ευρώ κοστολογήθηκε το αντάρτικο Τατούλη.


Εκατό χιλιάδες (100.000) ευρώ κοστολόγησε το "αντάρτικο" ο Ρα-τατούλης.
Ετσι για να μην μας παραμυθιάζουν οι νεόκοποι επαναστάτες του σαλονιού.
Και μην ξεχάσω τους συνιστολόγους οι οποίοι έσπευσαν να αγκαλιάσουν τις δήθεν νεωτερίστικες απόψεις του Αρκάδα βουλευτή.
Αλλά ο σοφός λαός που κάτι ξέρει παραπάνω λέει "Οπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι".

Τσού ρε...Ρα-τατούλη.

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Αχ Ρα-Τατούλη, Ρα-Τατούλη, τρύπες γιατί τρυπάς;


Σήμερα ο πρωθυπουργός συγκάλεσε την Κ.Ε. της Νέας Δημοκρατίας και μίλησε σε καμιά διακοσαριά αφιονισμένα στελέχη του.
Βέβαια το συμπέρασμα από την ομιλία του είναι ότι το μόνο που φάνηκε να τον απασχολεί, ήταν οι αντάρτες με προεξάρχοντα τον γνωστό και ως Ρα-τατούλη.
Το τι απειλές τους έριξε δεν λέγεται.

«Εχω επιδείξει υπομονή και ανοχή σε διαφοροποιήσεις ακόμη και σε υπερβολές και προσωπικές στρατηγικές Δεν μπορεί να μην υπάρχει συναίσθηση συλλογικής ευθύνης απέναντι στους πολίτες Υπάρχουν όρια στην ανοχή συμπεριφορών που ζημιώνουν την παράταξη και τον τόπο», είπε χαρακτηριστικά και τρελλάθηκαν από κάτω οι...αφιονισμένοι.
Μάλιστα πολλοί από αυτούς στις ομιλίες τους ζήτησαν το κεφάλι του Ρα-τατούλη στο πιάτο για να ικανοποιηθούν τα ...δημοκρατικά τους ένστικτα.
Αλλά κι αυτός ο μπαγάσας να χαρακτηρίσει τον Κωστάκη ως "βασιλοπούλα κρυμμένη στο κάστρο".

Δεν είδε τους άλλους, τους ντεμέκ αντάρτες πως λούφαξαν σήμερα;
Μόνο στα ραδιόφωνα και στα κανάλια ξέρουν να το παίζουν επαναστάτες ο Μανώλης και ο Μιχαλολιάκος.

Για τον Πολύδωρα δεν λέω τίποτα αφού αυτός ζεί στον κόσμο του.
Για να κάνω και λίγο τον μάντη λοιπόν,θα προβλέψω ότι ο Ρα-τατούλης σύντομα θα δεί την πόρτα της εξόδου από το κόμμα του.
Εχει ανοίξει πολλές...τρύπες που δύσκολα θα καταφέρει να τις κλείσει στο εγγύς μέλλον.

Κι αν θέλετε ακόμα μιά πρόβλεψη,θα στεγάσει τις φιλοδοξίες του σε άλλο μεγάλο κόμμα, πράσινου χρωματισμού και με σήμα τον ήλιο.
Ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε,εσείς απλά θυμη
θείτε το.

Κυριακή 13 Απριλίου 2008

ΤΑΤΟΥΛΗΣ VS ΝΔ.


Προς αξιότιμο πρωθυπουργό της Ελλάδας,Κωνσταντίνο Καραμανλή.

Κύριε πρωθυπουργέ,όταν ένας βουλευτής σας στην συνεδρίαση της κεντρικής επιτροπής του κόμματος σας,σας τα χώνει τόσο χοντρά κι εσείς καμώνεστε τον ανήξερο,κάτι τρέχει.

Είτε ο βουλευτής λέει αλήθειες,οπότε παραδέχεστε την πλήρη ανικανότητα σας,είτε λέει ψέμματα,οπότε θα έπρεπε να τον διαγράψετε.

Η μη διαγραφή από το κόμμα σας του βουλευτή Πέτρου Τατούλη καταδεικνύει είτε την παραδοχή της ανεπάρκειας σας,είτε την πολιτική δειλία σας.

Οτι κι απ' τα δύο να συμβαίνει,είναι μιά ακόμα απόδειξη της συνεχιζόμενης αποσύνθεσης του κόμματος σας και του προσώπου σας.

Προσωπικά πάντως δεν έχω παρά να δώσω συγχαρητήρια στον Αρκά βουλευτή για το θάρρος του να αποκαλύπτει την σήψη και την διαφθορά των τάχα εξυγιαντών της πολιτικής μας ζωής.

Διαβάστε σχετικό ρεπορτάζ εδώ.http://www.protothema.gr/content.php?id=6983

Η φωτό προέρχεται επίσης από την ιστοσελίδα της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.