
Ιρανοί χαράκωσαν Αφγανούς που νομίζοντας ότι είναι Αλβανοί έκαναν ντού στα σπίτια τους,σπάζοντας και καταστρέφοντας τα πάντα.
Κούρδοι πουλάνε προστασία στα μπάρ της περιοχής,Αφγανοί ασχολούνται με τις πόρνες,Αλβανοί με τα ναρκωτικά,Ρώσοι με τα πάντα.
Κάθε βράδυ η περιοχή θυμίζει Φαρ Ουέστ,αφού οι αντίπαλες συμμορίες χτυπιούνται αλύπητα για τον έλεγχο της περιοχής.
Αν νομίζετε ότι όλα αυτά συμβαίνουν στο Σικάγο ή στην Νέα Υόρκη,γελιέστε.
Στον Αγιο Παντελεήμονα συμβαίνουν.Στην καρδιά της Αθήνας.
Επιτέλους το όνειρο της πολυπολιτισμικότητας παίρνει σάρκα και οστά.
Τώρα αν η σάρκα είναι κατακρεουργημένη και τα οστά σπασμένα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Μην είμαστε κι αχάριστοι,τα παιδιά κάνουν ότι μπορούν για να νοιώθουμε κι εμείς άνετα σ'αυτήν την χώρα.
Μέχρι τις 8 το βράδυ ας πούμε, αν νοιώθεις πολύ τυχερός, μπορείς να πιείς έναν καφέ στην πλατεία.
Μετά τις 8 επικρατεί ο νόμος της....πολυπολιτισμικότητας.
Γαμώ την πολυπολιτισμικότητα μου,γαμώ!!!
Σχετικό: