ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΛΑΝΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΛΑΝΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Ο ΚΑΠΛΑΝΙ,ΤΟ ΙΣΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.



Το ΙΣΤΑΜΕ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ διοργανώνει την Δευτέρα 9 Ιουνίου εκδήλωση ανοιχτού διαλόγου με θέμα:"Η μεταναστευτική πραγματικότητα στον Δήμο της Αθήνας.Κοινωνική ένταξη και προώθηση της πολυπολιτισμικής ταυτότητας".


Μεταξύ των συμμετεχόντων και ο Κώστας Σκανδαλίδης.


Την εκδήλωση θα συντονίζει ο γνωστός και μη εξαιρετέος Γκαζμέντ Καπλάνι.


Από αυτό το blog σας είχαμε αποκαλύψει εδώ και μήνες ότι ο ΓΑΠ έχει μεγάλα σχέδια για τον "επαγγελματία μετανάστη".


Σιγά,σιγά αρχίζει να τα υλοποιεί.


Ο Καπλάνι,προορίζεται από τους κύκλους που τον αβαντάρουν να αποτελέσει τον πρώτο μετανάστη που θα λάβει πολιτικό αξίωμα μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ.


Ο ΓΑΠ ευελπιστεί να πετύχει με τον Καπλάνι ότι πέτυχε και με την Καραχασάν.


Οπως έχει κερδίσει την προτίμηση των μουσουλμάνων της Θράκης,υποστηρίζοντας μιά φανατική Τουρκόφιλη μουσουλμάνα,έτσι τώρα θέλει να κερδίσει τις μελλοντικές ψήφους των μεταναστών και ειδικά των Αλβανών.


Οσο περνά ο καιρός θα τον βλέπετε να συμμετέχει όλο και πιο ενεργά σε κομματικές εκδηλώσεις,ως ο κύριος εκφραστής των μεταναστών,όπως και ο άλλος κολλητός του Γιώργου,ο Βαλλιανάτος θεωρείται ο κατ'εξοχήν εκφραστής των ομοφυλόφιλων.


Ο Γιώργος έχει καταλάβει εδώ και καιρό ότι τα κουκιά από τους Ελληνες ψηφοφόρους δεν του βγαίνουν κι έτσι θα πιέσει για να δοθούν πολιτικά δικαιώματα στους μετανάστες.


Ποιός καλύτερος λοιπόν για να του μαζέψει τα κουκιά,από τον πανταχού παρών και τα πάντα πληρών,Γκαζμέντ;


Δείτε την επίσημη πρόσκληση του ΙΣΤΑΜΕ. http://www.pasok.gr/portal/gr/000F4240/Data/prosklisi%20athina%201.pdf

Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

ΠΑΝΔΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΛΑΝΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ.




Χα,χα,χα,εντάξει βρε παιδιά μας πείσατε.


Είμαστε ρατσιστές του κερατά,εθνικιστές,παλιάνθρωποι και μισούμε όλους τους αλλοδαπούς.


Αλλά τουλάχιστον γίνετε λίγο πιο πρωτότυποι.


Αντιγράφω από την σημερινή στήλη της Πανδώρας στο Βήμα:


Αληθινή ιστορία. Συνέβη το βράδυ της περασμένης Δευτέρας στο λεωφορείο που περνά από την οδό Παπαδιαμαντοπούλου με τελικό προορισμό το Γαλάτσι.


Εριστική κυρία μπαίνει στο λεωφορείο και κατευθύνεται στο μόνο κενό κάθισμα, ζητώντας επιτακτικά και προσβλητικά από τον μαύρο που είναι καθισμένος δίπλα να κάνει πιο πέρα για να καθήσει.


Τα επόμενα πέντε λεπτά η εριστική κυρία, καθισμένη δίπλα στον μαύρο, μονολογεί δυνατά κατά αλλογλώσσων, ξένων και μαύρων, που, ως γνωστόν, με την παρουσία τους εδώ απειλούν την καθαρότητα του ελληνικού DΝΑ.


Κανείς δεν της δίνει σημασία. Επειτα από μερικές στάσεις μπαίνει στο λεωφορείο ελεγκτής εισιτηρίων. Οταν έχει πλησιάσει αρκετά, η κυρία βγάζει το εισιτήριό της ώστε να είναι έτοιμη. Τότε ο μαύρος, σε μια στιγμή όπου οι περισσότεροι δεν τον προσέχουν, κινείται αστραπιαία: αρπάζει το εισιτήριο της κυρίας και το τρώει!


Η εριστική κυρία μένει για λίγο αποσβολωμένη, ώσπου να αρχίσει να φωνάζει και να διαμαρτύρεται. Φυσικά, ο ελεγκτής δεν πείθεται από τον ισχυρισμό: «Εδώ το είχα,αλλά το βούτηξε ο μαύρος και το έφαγε».


Η θέση της κυρίας γίνεται ακόμη χειρότερη, επειδή μια παρέα πιτσιρικάδες, που στέκονται όρθιοι κοντά στην κυρία και στον μαύρο, παίρνουν το μέρος του μαύρου, καθώς η κυρία τούς έχει σπάσει τα νεύρα εδώ και ώρα με τη ρατσιστική της νεύρωση.


Στο σημείο αυτό σταματά η εξιστόρηση. Ο φίλος που παρακολούθησε τη σκηνή και μου την περιέγραψε έπρεπε να κατεβεί. Τελευταίο πράγμα που άκουσε, προτού κλείσει πίσω του η πόρτα του λεωφορείου, ήταν οι υστερικές κραυγές της κυρίας...




Ας δούμε τώρα τι είχε δημοσιεύσει ο γνωστός και μη εξαιρετέος Γκαζμέντ Καπλάνι στο blog του στις 6 Φεβρουαρίου 2008.






Προχθές απόγευμα, μέσα στο λεωφορείο, κάπου στην Αθήνα...


Νεκρική σιγή αν και γεμάτο από κόσμο, μεταφέρει τους ταλαιπωρημένους από τη δουλειά Αθηναίους, αργά. Το ψιλόβροχο και τα κορναρίσματα, μάλλον χαλάνε τη διάθεση ασυνείδητα. Θέσεις πιασμένες, άνθρωποι όρθιοι, κουβέντα καμία.


Η όρθια ηλικιωμένη κυρία με το πλατινέ μαλλί και το ζωγραφισμένο από ρυτίδες και μπογιά πρόσωπο, παίρνει την απόφαση να εκδηλώσει τον αγενή και ρατσιστικό μονόλογο της. Δέκτης της ακραίας συμπεριφοράς της, ένας μετανάστης (πιθανότατα από τη Νιγηρία, κρίνοντας από το βαθύ σκούρο χρώμα του) του οποίου το δεύτερο «λάθος» -το πρώτο ήταν που ήρθε στην Ελλάδα- ήταν ότι είχε θέση και καθόταν.


Με ένα «κόσμιο» λοιπόν τρόπο, η πρωταγωνίστρια της ιστορίας μας, του απευθύνει το λόγο.-Σήκω να κάτσω!-...-Ε, βέβαια! Αφού σας μαζέψαμε όλους εδώ, εμείς φταίμε!-...-Κάνεις πως δεν ακούς? Τι δουλειά έχεις εδώ? Γέμισε ο τόπος από μαύρους και Αλβανούς! Σα δε ντρέπεστε λέω 'γω!-...


Είναι προφανές ότι η αδιαφορία που εισπράττει από τον Αφρικανό επιβάτη την εξοργίζει περισσότερο. Ο κόσμος παραμένει αδιάφορος μπροστά στη σκηνή και μόνο κάτι ψίθυροι από κάποιους που σχολιάζουν το παραλήρημα της, προδίδουν μια ανεπαίσθητη αντίδραση.


Ξαφνικά μια θέση αδειάζει ως δια μαγείας, η οποία τυχαίνει να είναι αυτή δίπλα από τον αλλοδαπό φίλο μας! Χωρίς δεύτερη σκέψη η ηλικιωμένη κυρία κάθεται ακριβώς δίπλα του και συνεχίζει ακάθεκτη να τον κοσμεί με διάφορα προσβλητικά επίθετα. Εκείνος δεν της δίνει καμιά απολύτως σημασία και την αφήνει να εκτίθεται με τον πιο απλό τρόπο. Το γεγονός στο σημείο αυτό παίρνει μία εντελώς αναπάντεχη εξέλιξη και του προσδίδει άλλο ενδιαφέρον. Δύο ελεγκτές που ανεβαίνουν στο «ξεχωριστό» αυτό λεωφορείο θα γίνουν άθελα τους πρωταγωνιστές και αυτοί, στην περίεργη -ως προς την κατάληξη της- αυτή ιστορία.-


Τα εισιτήρια σας παρακαλώ.Μια κλασσική φράση που γεμίζει με άγχος τους λαθρεπιβάτες και κάνει τους υπόλοιπους να βάζουν το χέρι στη τσέπη τους, ψάχνοντας το «μαγικό χαρτάκι» που θα τους γλιτώσει από το να γίνουν το επίκεντρο στα μάτια των υπολοίπων.


Οι ελεγκτές ξεκινούν τη δουλειά τους από τα δύο άκρα του οχήματος, δίνοντας χρόνο στους επιβάτες που κάθονται στη μέση να βρουν με την ησυχία τους το εισιτήριο ή να σκεφτούν μια καλή δικαιολογία (για αυτούς που δεν έχουν).


Κάπου εκεί κάθονται και οι πρωταγωνιστές μας. Η ηλικιωμένη κυρία βγάζει με μιας το εισιτήριο από την άσχημη δερμάτινη τσάντα της και το κρατάει ψηλά λες και έκανε καμιά τρομερή ανακάλυψη! Χωρίς να το πολυσκεφτεί ο ακίνητος και αμίλητος -μέχρι εκείνη τη στιγμή- αλλοδαπός πρωταγωνιστής μας, βουτάει αστραπιαία το εισιτήριο της και το τρώει! Όλοι κοιτούν με έκπληξη αλλά και κρυφή ικανοποίηση.


Ο επόμενος διάλογος μεταξύ του ελεγκτή και της κυρίας είναι όλα τα λεφτά.-Το εισιτήριο σας παρακαλώ.-Μου το'φαγε ο Μαύρος!!! (με λυγμούς)Κάπου εδώ ο κόσμος ξεσπάει σε γέλια, ο ελεγκτής την περνάει για τρελή και το πρόστιμο πλέον έχει γραφτεί στο μπλοκάκι του...



Αναρτήθηκε από Gazmend Kapllani στις 1:10 μμ




Είπαμε βρε παιδιά να μας περνάτε για υπανάπτυκτους,ρατσιστές,εθνικιστές,αλλά μην μας θεωρείτε και τόσο κουτούς.
Κρίμα τους μισθούς σας δηλαδή.


Ημαρτον πιά.




Υ.Γ. Τελικά στην Αθήνα απ' ότι φαίνεται όλοι οι έγχρωμοι τρώνε τα εισιτήρια των αγενών κυριών.Γι΄αυτό κυρίες μου προσέχτε τους τρόπους σας και αποφύγετε ρατσιστικά σχόλια.


Πρώτον θα σας πιάσει ο ελεγκτής ως τσαμπατζήδες και δεύτερον ποιός σας ξεπλένει από τον Γκαζμέντ και την Πανδώρα.Ανέκδοτο θα γίνετε.


Αν και στην προκειμένη περίπτωση,μάλλον γίνανε οι ίδιοι.


Τα σχετικά links:


http://www.tovimadaily.gr/Article.aspx?d=20080417&nid=8219973


http://gazikapllani.blogspot.com/2008/02/e-mail.html

update

Μετά από πληροφορίες του φίλου συνιστολόγου http://maroulakos.blogspot.com/ ανακαλύψαμε ότι η "αληθινή" ιστορία της ρατσιστικής συμπεριφοράς της γηραιάς κυρίας στο λεωφορείο του Γαλατσίου (χα,χα η κοιλιά μου),είχε προφητικά γυριστεί σε ταινία μικρού μήκους,15 ολόκληρα χρόνια πρίν από τον Γερμανό σκηνοθέτη Pepe Danquart,με τον τίτλο Schwarzfahrer.

Μπορείτε να την παρακολουθήσετε ολόκληρη στο παρακάτω link.

http://video.google.com/videoplay?docid=2103841859203199562

Φαίνεται ότι τελικά αντί να αντιγράψει το σινεμά την ζωή,στην περίπτωση του Καπλάνι και της Πανδώρας η ζωή αντιγράφει το σινεμά.

Αλήθεια η ΕΣΗΕΑ έχει να πεί τίποτα γι' αυτού του είδους την δημοσιογραφία;



Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

Δώσε και μένα μπάρμπα!!!

Οπως θα δείτε εδώ http://www.kekdiastasi.edu.gr/default.asp?id=300030015&lcid=1032
ο "επαγγελματίας" μετανάστης,είναι και...διευθυντικό στέλεχος.
Μιλάμε για πολλή φτώχια,καταραμένη φτώχια.
Αχ μωρέ τον κακόμοιρο,κρίμα είναι.Η ρατσιστική και ξενόφοβη Ελλάδα-κατά τα λεγόμενα του-,τον σπούδασε,τον τρέφει (με πέντε-έξι δουλειές),του δίνει ελεύθερα και χωρίς κανέναν περιορισμό το δικαίωμα να εκφράζεται.
Αλήθεια στην δική του χώρα,θα μπορούσε ένας αλλοδαπός να τύχει της ίδιας μεταχείρισης;

Ε,όχι ρε φίλε,δεν μοιάζουν.


Το παρακάτω post δημοσιεύτηκε στο προσωπικό blog του GAZMEND CAPLLANI στις 12/12/2006.
Σήμερα κηδεύεται ο Πινοσέτ. Εύχομαι να τον «μιμούνται» όλοι οι δικτάτορες αυτού του κόσμου. Εάν βρισκόμουν στη Χιλή προφανώς και θα πανηγύριζα για τον θάνατό του. Θα ξεχνούσα, έστω και για μερικές ώρες, ότι μπροστά στον θάνατο οι άνθρωποι είναι όλοι ίσοι (;). Ειρωνεία της τύχης: Πινοσέτ και Κάστρο. Μαζί. Την εποχή που ο Πινοσέτ δεν είχε ακόμα επιβάλλει την απόλυτη, εγκληματική εξουσία του και ήταν απλώς αρχηγός του στρατού της Χιλής. Δυο δικτάτορες. Side by side. Με στρατιωτική στολή και οι δυο, μοιάζουν, σχεδόν, σαν δίδυμοι. Το ερώτημά μου είναι ένα: γιατί ο εξ αριστερών (στη φωτό) δικτάτορας είναι κακός δικτάτορας και ο εκ δεξιών (στη φωτό) δικτάτορας θεωρείται «καλός δικτάτορας»; Επιστρέψτε μου μια απλοϊκή ερώτηση: υπάρχουν κακοί και καλοί δικτάτορες;
Ε όχι ρε φίλε,δεν είναι έτσι τα πράγματα.Γιά κάποιους,ίσως πολλούς,ίσως λίγους,ο Φιντέλ αντιπροσωπεύει πολύ περισότερα πράγματα από αυτά που το μυαλουδάκι σου αντιλαμβάνεται.
Η Κούβα στις αρχές της δεκαετίας του 50,είχε μετατραπεί σε μιά χώρα-μπανανία,που ο λαός της στέναζε κάτω από την δικτατορία του Μπατίστα και των Αμερικάνων,οι οποίοι είχαν μετατρέψει την Αβάνα σε ένα τεράστιο Καζίνο.Οσο οι συνέταιροι κονόμαγαν,τόσο οι πολίτες της χώρας στέναζαν από την φτώχια και την καταπίεση.Οι άνδρες δούλευαν οι περισότεροι σαν γκαρσόνια και οι γυναίκες σαν πόρνες για τους πλούσιους γιάνκηδες.
Την πρωτοχρονιά του 1959,ο Φιντέλ και οι επαναστατικές δυνάμεις κατέλαβαν την πρωτεύουσα Αβάνα και έδωσαν τέλος στην τυραννία του αιμοσταγή Μπατίστα.
Δυστυχώς αυτό το κάθαρμα,όπως τα περισότερα καθάρματα αυτού του κόσμου κατάφερε να δραπετεύσει στις ΗΠΑ,όπου και πέθανε,πλούσιος από τα χρήματα του Κουβανικού λαού τα οποία φρόντισε να πάρει μαζί του.
Οι Αμερικάνοι λύσσαξαν,γιατί βλέπεις φίλε μου,γι'αυτούς οι λαοί είναι αμελητέες ποσότητες,μπροστά στα κέρδη των μαφιόζων.
30 δολοφονικές απόπειρες έχουν γίνει εναντίον του Φιντέλ από την CIA.
To 1961 η CIA,αφού εξόπλισε και εκπαίδευσε Κουβανούς αντικαθεστωτικούς,τους οδήγησε σε απόβαση στον Κόλπο των Χοίρων.Εξολοθρεύτηκαν περίιπου 200 και οι υπόλοιποι αιχμαλωτίστηκαν από τους επαναστάτες.
Τότε ήταν που ο Κάστρο αποφάσισε να δέσει την χώρα του στο άρμα του Κομουνισμού,αφού κατάλαβε ότι οι Γιάνκηδες δεν θα του συγχωρούσαν ποτέ την ταπείνωση στην οποία τους υπέβαλλε.
Από τότε η ηρωϊκή Κούβα,ανθίσταται εναντίον των ΗΠΑ,δεχόμενη την απεριόριστη οργή τους,με το περίφημο εμπάργκο που έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στην χώρα.
Η φτώχια έχει κάνει έντονη την παρουσία της,και ο λαός είναι αλήθεια δυσανασχετεί τα τελευταία χρόνια.Παρ'όλα αυτά,όταν εμφανίζεται ο Φιντέλ,τα πλήθη ξεσηκώνονται.
Ζητωκραυγάζουν για τον ηγέτη τους,αυτόν που τους έκανε να αισθάνονται περήφανοι που είναι Κουβανοί.
Αυτή είναι η διαφορά κύριε Καπλάνι,μετξύ του Πινοσέτ και του Φιντέλ.
Οταν ο Χιλιανός δικτάτορας πέθανε,στο Σαντιάγκο στήθηκε ένα ατελέιωτο πάρτυ.
Οταν θα φύγει ο Φιντέλ,ο λαός του και όχι μόνο θα χύσει πικρά δάκρυα.Θα τον αποχαιρετήσουμε όλοι μας,με το σύνθημα της θρυλικής Passionaria.NON PASSARAN.
Κι αυτή την φορά το σύνθημα φιλαράκο θα απευθύνεται σε σένα και τους ομοίους σου.
Θα καταλάβετε σύντομα ότι τα σχέδια που εξυφαίνονται και που υπηρετείτε με τόση πίστη,θα καταρρεύσουν από την αντίσταση των λαών του κόσμου.
Ο δήθεν αριστερισμός σας,αυτή η νεοφιλελεύθερη αριστερά που πρεσβεύετε εσύ και το σινάφι σου θα λάβουν την απάντηση τους σύντομα.
Και για όσους μας κατηγορήσουν για "εθνικισμό",που είναι πολύ της μόδας,θα απαντήσουμε με τις τελευταίες λέξεις του αποχαιρετιστήριου γράμματος του Τσέ στον Φιντέλ.
Πάντα μπροστά για τη νίκη!

Πατρίδα ή θάνατος!

Σε αγκαλιάζω με όλο τον επαναστατικό μου ζήλο.
Δείτε ολόκληρο το γράμμα εδώ http://www.marxists.org/ellinika/archive/guevara/1965/10/03.htm

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ....ΑΡΗ!!!

GAZMEND CAPLLANI.
Ενας επαγγελματίας μετανάστης,ο οποίος μέσα από διάφορες ενασχολήσεις του,έχει καταφέρει να περνάει τα μηνύματα του και ταυτόχρονα να βγάζει όχι απλώς ένα καλό μεροκάματο,όπως οι περισσότεροι από εμάς,αλλά ένα σκασμό λεφτά.
Ας τα πάρουμε από την αρχή λοιπόν τα πράγματα.
Ο Gazmend Kapllani μετανάστευσε στην Ελλάδα από την Αλβανία το 1991, σε ηλικία 18 ετών. από τότε μένει νόμιμα στην Ελλάδα ως φοιτητής. Το 1997 παίρνει το πτυχίο του από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι υποψήφιος διδάκτορας του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, στην Αθήνα, με κρατική υποτροφία. Το θέμα της διατριβής του είναι «Νεοτερικότητα και Ετερότητα – Η εικόνα του Αλβανών στον Ελληνικό Τύπο και των Ελλήνων στον Αλβανικό Τύπο». Ως δημοσιογράφος, εργάζεται για την εφημερίδα «Τα Νέα», την κρατική ραδιοφωνία NET 105,8, την αλβανική εφημερίδα Koha Jone, και την έκδοση Balkan Crisis Report του Ινστιτούτου Κάλυψης Πολέμων και Ειρήνης (IWPR). Είναι ακόμα ιδρυτικό μέλος της ΜΚΟ «Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών», μέλος του κεντρο-αριστερού εξω-κοινοβουλευτικού κόμματος Ανανεωτική Εκσυγχρονιστική Κίνηση της Αριστεράς (Α.Ε.Κ.Α.), και υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής των δικαιωμάτων των μεταναστών στα ελληνικά ΜΜΕ.

Πηγή www.greekhelsinki.gr



Αντιγράφω από την ιστοσελίδα www.anthropos.gr

ΣΤΕΚΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΛΒΑΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Το Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών είναι ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο που ιδρύθηκε το 2000 με έδρα την Αθήνα. Η λειτουργία του εγκρίθηκε με υπ’ αριθμό 5842/2001 απόφαση του Πρωτοδικείο Αθηνών.
Οι βασικοί σκοποί του Συλλόγου είναι:
Η υπεράσπιση και κατοχύρωση των κοινωνικών και πολιτιστικών δικαιωμάτων των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα
Η γνωριμία τους με τον ελληνικό πολιτισμό και η καλλιέργειά του, καθώς και η γνωριμία με άλλους πολιτισμούς
Η πληροφόρηση για θέματα που σχετίζονται με την ζωή τους στην Ελλάδα με κύριο σκοπό την ομαλή τους ένταξη στην ελληνική κοινωνία, διατηρώντας την πολιτιστική τους ταυτότητα.
Η προώθηση των πολιτιστικών σχέσεων Ελλάδα και Αλβανίας
Η εκπόνηση και πραγματοποίηση προγραμμάτων για τη διάσωση της πολιτιστικής ταυτότητας τους και την καλύτερη ένταξη στο πολιτιστικό πλαίσιο που ζουν, την πνευματική ολοκλήρωση και την κοινωνική ένταξη των μελών και ιδιαίτερα των νέων
Η εκπόνηση και πραγματοποίηση προγραμμάτων πολιτιστικών, εκπαιδευτικών, παιδαγωγικών και άλλων για τους μετανάστες στην Ελλάδα
Η επικοινωνία και συνεργασία με άλλες κοινότητες και ενώσεις που επιδιώκουν ανάλογους σκοπούς στην Ελλάδα και σε τρίτες χώρες
Η συστηματική μελέτη και παρακολούθηση των προβλημάτων των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα, όπου αυτοί είναι εγκατεστημένοι, και η προσπάθεια για την επίλυσή τους
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του το «Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών στην Ελλάδα» συνεργάζεται με διεθνείς και εθνικούς οργανισμούς και φορείς όπως οι:
Human Rights Watch,
Amnesty International,
Minority Rights Group,
Ευρωπαϊκό Λόμπι Γυναικών,
Συνήγορος του Πολίτη,
Αλβανική Πρεσβεία,
Αμερικανική Πρεσβεία,
Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας,
ΙΜΕΠΟ – Ελληνικό Ινστιτούτο Μετανάστευσης
ΕΛΙΑΜΕΠ – Ελληνικό Ινστιτούτο για την Ελληνική και Εξωτερική Πολιτική
ΚΕΜΟ,
ΑNTIGONE,
ΕΡΤ (Ελληνική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση),
Hellenic League for Human Rights, o Εργαστήρι Μελέτης της Μετανάστευσης και Διασποράς του Πανεπιστημίου Αθηνών,
Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι,
Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου
Αλβανικό Κέντρο Κινηματογράφου
ΕΡΓΟΝ Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης
ΚΕΚ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ
Έντυπα και Ηλεκτρονικά ΜΜΕ (Τα Νέα, Καθημερινή, κ.α.)
Ελληνικό Forum Μεταναστών
Άλλες Οργανώσεις Μεταναστών και Προσφύγων στην Ελλάδα, κ.α.
Το Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών από το 2005 έως σήμερα συμμετέχει, ως ισότιμος εταίρος, στην υλοποίηση του Έργου «Οι Διαστάσεις της Ξενοφοβίας και η Προώθηση Πολυπολιτισμικών Προτύπων» που υλοποιείται από την Αναπτυξιακή Σύμπραξη «ΞΕΝΙΟΣ ΔΙΑΣ» στο πλαίσιο της Κοινοτικής Πρωτοβουλίας EQUAL Β’ Κύκλος.


Όπως βλέπετε,έχει πολύ ενδιαφέρον με ποιους συνεργάζεται η εν λόγω ΜΚΟ.
Ψάξτε λίγο τις υπόγειες σχέσεις όλων αυτών των οργανισμών και θα οδηγηθείτε εύκολα σε συμπεράσματα.
Από το 2005,επί κυβέρνησης ΝΔ,η ΜΚΟ του Καπλάνι,συμμετέχει στην αναπτυξιακή σύμπραξη «ΞΕΝΙΟΣ ΔΙΑΣ» για την υλοποίηση του προγράμματος EQUAL της ΕΕ,που αφορά στην καταπολέμηση της ξενοφοβίας και του ρατσισμού και την προώθηση πολυπολιτισμικών προτύπων.
Σε επόμενο άρθρο μας θα δείτε ποιοι άλλοι συμμετέχουν στο project,και κάτω από την επίβλεψη ποιού Υπουργείου.
Επίσης θα δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το πρόγραμμα (EQUAL).
Το μόνο που δυστυχώς δεν θα μάθουμε ποτέ,είναι πόσα χρήματα κοστίζει στον Ελληνα φορολογούμενο η «προώθηση των πολυπολιτισμικών προτύπων»,αφού το Ελληνικό Δημόσιο συμμετέχει κατά 25% στην συγχρηματοδότηση του έργου.
Μια ακόμα χρήσιμη πληροφορία θα ήταν,με τι κριτήρια επιλέχτηκε η συγκεκριμένη ΜΚΟ του Καπλάνι από την στιγμή που υπάρχουν δεκάδες άλλες παρόμοιες οργανώσεις και πόσα χρήματα εισέπραξε για την συμμετοχή της.

Υ.Γ.Υπάρχει μια ανώνυμη καταγγελία από εργαζόμενο στο κρατικό ραδιόφωνο την οποία εμείς δεν είμαστε σε θέση να διασταυρώσουμε.Η καταγγελία αναφέρεται στις μηνιαίες αποδοχές του Καπλάνι για τις εκπομπές του στο ραδιόφωνο,οι οποίες ανέρχονται στις 7.000 ευρώ.Αν ισχύει κάτι τέτοιο,τότε επαληθεύεται το ρηθέν από τον Σπύρο Καλογήρου «Είναι πολλά τα λεφτά Αρη».

Υ.Γ.2 Απολαύστε τον τρόπο που σκέφτονται τα «αδέλφια» μας,οι Αλβανοί για την Ελλάδα και τους Ελληνες.

"Why do Albanians hate Greeks so much?
This is so funny, Greeks trying to reason. Greeks are the biggest hypocrite, ethnocentric, and pedophile peoples of the world. The only reason that they are afraid of us is because they see that we are starting to control their own country. Just wait, democracy does wonders. Soon, Greece will be erased off the map, naturally."

Τουλάχιστον δεν κρύβονται.Αρχίζουν λένε να παίρνουν τον έλεγχο της χώρας.Διαφωνεί κανείς;
Δείτε περισσότερα ειρηνικά κηρύγματα από τους Αλβανούς εδώ
http://www.albanian.com/community/vbl/showthread.php?t=2640&page=2


To be continued.

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

Η επόμενη Καραχασάν θα προέρχεται από Αλβανία;

GAZMEND KAPLLANI.

Και για όσους δεν τον ξέρουν,είναι δημοσιογράφος,συγγραφέας,ακτιβιστής,υπέρμαχος των δικαιωμάτων των μεταναστών.
Κρατήστε το όνομα.Η πρόβλεψη μας έιναι ότι ο συγκεκριμένος κύριος θα είναι η επόμενη "ανακάλυψη" του προέδρου.
Μάλλον για υποψήφιο ευρωβουλευτή τον κόβουμε.
Εν καιρώ θα μάθετε αρκετά για τον "επαγγελματία" μετανάστη από την Αλβανία.