
Το παρακάτω post δημοσιεύτηκε στο προσωπικό blog του GAZMEND CAPLLANI στις 12/12/2006.
Σήμερα κηδεύεται ο Πινοσέτ. Εύχομαι να τον «μιμούνται» όλοι οι δικτάτορες αυτού του κόσμου. Εάν βρισκόμουν στη Χιλή προφανώς και θα πανηγύριζα για τον θάνατό του. Θα ξεχνούσα, έστω και για μερικές ώρες, ότι μπροστά στον θάνατο οι άνθρωποι είναι όλοι ίσοι (;). Ειρωνεία της τύχης: Πινοσέτ και Κάστρο. Μαζί. Την εποχή που ο Πινοσέτ δεν είχε ακόμα επιβάλλει την απόλυτη, εγκληματική εξουσία του και ήταν απλώς αρχηγός του στρατού της Χιλής. Δυο δικτάτορες. Side by side. Με στρατιωτική στολή και οι δυο, μοιάζουν, σχεδόν, σαν δίδυμοι. Το ερώτημά μου είναι ένα: γιατί ο εξ αριστερών (στη φωτό) δικτάτορας είναι κακός δικτάτορας και ο εκ δεξιών (στη φωτό) δικτάτορας θεωρείται «καλός δικτάτορας»; Επιστρέψτε μου μια απλοϊκή ερώτηση: υπάρχουν κακοί και καλοί δικτάτορες;
Ε όχι ρε φίλε,δεν είναι έτσι τα πράγματα.Γιά κάποιους,ίσως πολλούς,ίσως λίγους,ο Φιντέλ αντιπροσωπεύει πολύ περισότερα πράγματα από αυτά που το μυαλουδάκι σου αντιλαμβάνεται.
Η Κούβα στις αρχές της δεκαετίας του 50,είχε μετατραπεί σε μιά χώρα-μπανανία,που ο λαός της στέναζε κάτω από την δικτατορία του Μπατίστα και των Αμερικάνων,οι οποίοι είχαν μετατρέψει την Αβάνα σε ένα τεράστιο Καζίνο.Οσο οι συνέταιροι κονόμαγαν,τόσο οι πολίτες της χώρας στέναζαν από την φτώχια και την καταπίεση.Οι άνδρες δούλευαν οι περισότεροι σαν γκαρσόνια και οι γυναίκες σαν πόρνες για τους πλούσιους γιάνκηδες.
Την πρωτοχρονιά του 1959,ο Φιντέλ και οι επαναστατικές δυνάμεις κατέλαβαν την πρωτεύουσα Αβάνα και έδωσαν τέλος στην τυραννία του αιμοσταγή Μπατίστα.
Δυστυχώς αυτό το κάθαρμα,όπως τα περισότερα καθάρματα αυτού του κόσμου κατάφερε να δραπετεύσει στις ΗΠΑ,όπου και πέθανε,πλούσιος από τα χρήματα του Κουβανικού λαού τα οποία φρόντισε να πάρει μαζί του.
Οι Αμερικάνοι λύσσαξαν,γιατί βλέπεις φίλε μου,γι'αυτούς οι λαοί είναι αμελητέες ποσότητες,μπροστά στα κέρδη των μαφιόζων.
30 δολοφονικές απόπειρες έχουν γίνει εναντίον του Φιντέλ από την CIA.
To 1961 η CIA,αφού εξόπλισε και εκπαίδευσε Κουβανούς αντικαθεστωτικούς,τους οδήγησε σε απόβαση στον Κόλπο των Χοίρων.Εξολοθρεύτηκαν περίιπου 200 και οι υπόλοιποι αιχμαλωτίστηκαν από τους επαναστάτες.
Τότε ήταν που ο Κάστρο αποφάσισε να δέσει την χώρα του στο άρμα του Κομουνισμού,αφού κατάλαβε ότι οι Γιάνκηδες δεν θα του συγχωρούσαν ποτέ την ταπείνωση στην οποία τους υπέβαλλε.
Από τότε η ηρωϊκή Κούβα,ανθίσταται εναντίον των ΗΠΑ,δεχόμενη την απεριόριστη οργή τους,με το περίφημο εμπάργκο που έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στην χώρα.
Η φτώχια έχει κάνει έντονη την παρουσία της,και ο λαός είναι αλήθεια δυσανασχετεί τα τελευταία χρόνια.Παρ'όλα αυτά,όταν εμφανίζεται ο Φιντέλ,τα πλήθη ξεσηκώνονται.
Ζητωκραυγάζουν για τον ηγέτη τους,αυτόν που τους έκανε να αισθάνονται περήφανοι που είναι Κουβανοί.
Αυτή είναι η διαφορά κύριε Καπλάνι,μετξύ του Πινοσέτ και του Φιντέλ.
Οταν ο Χιλιανός δικτάτορας πέθανε,στο Σαντιάγκο στήθηκε ένα ατελέιωτο πάρτυ.
Οταν θα φύγει ο Φιντέλ,ο λαός του και όχι μόνο θα χύσει πικρά δάκρυα.Θα τον αποχαιρετήσουμε όλοι μας,με το σύνθημα της θρυλικής Passionaria.NON PASSARAN.
Κι αυτή την φορά το σύνθημα φιλαράκο θα απευθύνεται σε σένα και τους ομοίους σου.
Θα καταλάβετε σύντομα ότι τα σχέδια που εξυφαίνονται και που υπηρετείτε με τόση πίστη,θα καταρρεύσουν από την αντίσταση των λαών του κόσμου.
Ο δήθεν αριστερισμός σας,αυτή η νεοφιλελεύθερη αριστερά που πρεσβεύετε εσύ και το σινάφι σου θα λάβουν την απάντηση τους σύντομα.
Και για όσους μας κατηγορήσουν για "εθνικισμό",που είναι πολύ της μόδας,θα απαντήσουμε με τις τελευταίες λέξεις του αποχαιρετιστήριου γράμματος του Τσέ στον Φιντέλ.
Πάντα μπροστά για τη νίκη!
Πατρίδα ή θάνατος!
Σε αγκαλιάζω με όλο τον επαναστατικό μου ζήλο.