ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΜΙΛΟΣ ΙΔΕΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΜΙΛΟΣ ΙΔΕΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

ΑΝΑΞΙΟΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΕΝΔΟΞΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ.


Ο "μικρός πρίγκηπας" μίλησε.Και τι είπε;
"Η ίδρυση του Ομίλου ιδεών και προβληματισμού αποτελεί κόμμα μέσα στο κόμμα και αφορμή για διαγραφές".
Τι είναι αυτό που πραγματικά σας ενοχλεί κύριε Παπανδρέου;
Αν για παράδειγμα τον Ομιλο τον ίδρυε κάποιο άλλο στέλεχος θα αντιδρούσατε με τον ίδιο τρόπο;
Κι αυτή σας η δήλωση ότι δεν ανήκετε στην Κοινωνία των Πολιτών εσείς,ο Βενιζέλος και ο Σκανδαλίδης τι ήταν πάλι.Χιούμορ κακής ποιότητας;
Δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι,οι πληβείοι,ανήκουμε στην Κοινωνία των Πολιτών κι εσείς οι εκλεκτοί είστε υπεράνω;
Ακόμα και την Δημοκρατία την αντικαταστήσατε με την Αριστοκρατία.
Κύριε Παπανδρέου τα πράγματα είναι απλά.
Το πρόβλημα σας δεν είναι ούτε ο Ομιλος,ούτε η συρρίκνωση του ΠΑΣΟΚ που θα επέλθει νομοτελειακά μέσα από την διάσπαση.
Το πρόβλημα είναι ότι είστε μνησίκακος και εκδικητικός όπως όλοι οι μικροπρεπείς άνθρωποι.
Δεν συγχωρήσατε ποτέ το "ατόπημα" του Βενιζέλου να τολμήσει να διεκδικήσει την ηγεσία του κόμματος, που εσείς θεωρείτε ως προσωπική σας κληρονομιά.
Πρέπει όμως να ξέρετε, ότι συνήθως τις μεγάλες κληρονομιές, τις σκορπάνε πολύ εύκολα και γρήγορα οι κληρονόμοι.
Οταν δεν έχεις κοπιάσει,αλλά τα βρίσκεις όλα έτοιμα,έτσι συμβαίνει.
Σκορπάτε έτσι ανεύθυνα την μεγάλη κληρονομιά που σας άφησε ο πατέρας σας,ο αείμνηστος Ανδρέας.
Κι αυτή δεν είναι το κόμμα,αλλά το όνομα Παπανδρέου.
Ενα όνομα που θα μείνει στην Ιστορία λόγω των επιτευγμάτων των Γεωργίου και Ανδρέα Παπανδρέου και λόγω της τεράστιας ανικανότητας του Γιωργάκη Παπανδρέου.
Ανάξιος απόγονος δοξασμένων προγόνων.
Ως τέτοιον θα σας θυμούνται οι μελλοντικές γενιές της πατρίδας μας,να είστε σίγουρος.
Αλλωστε το όνομα χαρακτηρίζει και το μέγεθος του ανδρός.
Κι εσείς είσασταν,είστε και θα είστε ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!!!

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008

Κι όμως,κάποιοι ακόμα σκέφτονται λογικά!!!


Οταν ακόμα και οι πιο φανατικοί υποστηρικτές του ΓΑΠ,δηλώνουν τα αυτονόητα.
Χ.ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ: « Το τι κάνει ένας όμιλος δεν είναι θέμα εσωκομματικής δημοκρατίας. Αν συνέβαινε κάτι που αφορά το εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ τότε οποιαδήποτε συζήτηση που αφορά την εσωκομματική δημοκρατία θα έστεργα να τη συνεχίσουμε, αλλά τώρα ιδρύεται ένας όμιλος και αυτός απασχολεί εσωτερικά το ΠΑΣΟΚ δεν το καταλαβαίνω, πως είναι θέμα εσωκομματικής δημοκρατίας; Δηλαδή ο όμιλος τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια με πολύ επιτυχημένο τρόπο έχει στήσει ο κος Σημίτης αποτελούσε πρόβλημα εσωκομματικής δημοκρατίας στο ΠΑΣΟΚ;»
Από συνέντευξη του Χάρη Καστανίδη στο κρατικό ραδιόφωνο και στον δημοσιογράφο Θάνο Σιαφάκα.