
Ο "μικρός πρίγκηπας" μίλησε.Και τι είπε;
"Η ίδρυση του Ομίλου ιδεών και προβληματισμού αποτελεί κόμμα μέσα στο κόμμα και αφορμή για διαγραφές".
Τι είναι αυτό που πραγματικά σας ενοχλεί κύριε Παπανδρέου;
Αν για παράδειγμα τον Ομιλο τον ίδρυε κάποιο άλλο στέλεχος θα αντιδρούσατε με τον ίδιο τρόπο;
Κι αυτή σας η δήλωση ότι δεν ανήκετε στην Κοινωνία των Πολιτών εσείς,ο Βενιζέλος και ο Σκανδαλίδης τι ήταν πάλι.Χιούμορ κακής ποιότητας;
Δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι,οι πληβείοι,ανήκουμε στην Κοινωνία των Πολιτών κι εσείς οι εκλεκτοί είστε υπεράνω;
Ακόμα και την Δημοκρατία την αντικαταστήσατε με την Αριστοκρατία.
Κύριε Παπανδρέου τα πράγματα είναι απλά.
Το πρόβλημα σας δεν είναι ούτε ο Ομιλος,ούτε η συρρίκνωση του ΠΑΣΟΚ που θα επέλθει νομοτελειακά μέσα από την διάσπαση.
Το πρόβλημα είναι ότι είστε μνησίκακος και εκδικητικός όπως όλοι οι μικροπρεπείς άνθρωποι.
Δεν συγχωρήσατε ποτέ το "ατόπημα" του Βενιζέλου να τολμήσει να διεκδικήσει την ηγεσία του κόμματος, που εσείς θεωρείτε ως προσωπική σας κληρονομιά.
Πρέπει όμως να ξέρετε, ότι συνήθως τις μεγάλες κληρονομιές, τις σκορπάνε πολύ εύκολα και γρήγορα οι κληρονόμοι.
Οταν δεν έχεις κοπιάσει,αλλά τα βρίσκεις όλα έτοιμα,έτσι συμβαίνει.
Σκορπάτε έτσι ανεύθυνα την μεγάλη κληρονομιά που σας άφησε ο πατέρας σας,ο αείμνηστος Ανδρέας.
Κι αυτή δεν είναι το κόμμα,αλλά το όνομα Παπανδρέου.
Ενα όνομα που θα μείνει στην Ιστορία λόγω των επιτευγμάτων των Γεωργίου και Ανδρέα Παπανδρέου και λόγω της τεράστιας ανικανότητας του Γιωργάκη Παπανδρέου.
Ανάξιος απόγονος δοξασμένων προγόνων.
Ως τέτοιον θα σας θυμούνται οι μελλοντικές γενιές της πατρίδας μας,να είστε σίγουρος.
Αλλωστε το όνομα χαρακτηρίζει και το μέγεθος του ανδρός.
Κι εσείς είσασταν,είστε και θα είστε ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!!!
