
Καλώς τα παιδιά είχε πεί
Αλέφαντε,
είσαι παληκάρι και έφαγε
δυό μπαλάκια τότε ο Ολυμπιακός
απο τον ΠΑΟΚ στην Ριζούπολη.
Πρόσεξε Αλέκο μην πάθεις βρέ αγόρι μου κι εσύ τα ίδια.
Μην πιστέψεις δηλαδή ξαφνικά ότι έχεις την...υπερομάδα και ξαφνικά πέσεις από τα σύνεφα.
Και που 'σαι Αλέκο,ξεκαβάλα όσο είναι νωρίς από το καλάμι.
Το να νοιώθεις ισχυρός δεν είναι κακό.
Να το δείχνεις όμως μ' αυτόν τον τρόπο,είναι τουλάχιστον απρεπές.
