ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

Ε,ΡΕ ΓΕΛΙΑ!!!

Για γέλια και για κλάματα ακόμα μιά φορά η εικόνα του ΠΑΣΟΚ τις τελευταίες ημέρες.
Στην Βουλή χθές ο ΓΑΠ έκανε για πρώτη φορά επίκαιρη ερώτηση προς τον Καραμανλή που αφορούσε την πιθανή ένταξη στον σχεδιασμό της ΔΕΗ μονάδων λιθάνθρακα.
Κι αντί να τον στριμώξει,αναγκάστηκε να βάλει την ουρά στα σκέλια και να ακούει αμίλητος τον ΚΚ να επιτίθεται στον ίδιο και στο ΠΑΣΟΚ,αφού αποκάλυψε ότι τον Ιούλιο του 2006,οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Πιπεργιάς,Κεγκέρογλου,Μανιάτης,Πρωτόπαπας και Πάγκαλος είχαν καταθέσει επερώτηση που εγκαλούσε την κυβέρνηση για το ακριβώς αντίθετο.
Για το γεγονός δηλαδή ότι δεν ενέτασσε στους σχεδιασμούς της την κατασκευή μονάδων λιθάνθρακα,ως την ασφαλάστερη πηγή τροφοδοσίας.
«Αναρωτιέμαι ποιοι σας εισηγήθηκαν να μου απευθύνετε τη σημερινή ερώτηση. Δεν είδατε την ερώτηση που είχαν καταθέσει οι βουλευτές σας ζητώντας δημιουργία μονάδων άνθρακα; Δίνετε την εντύπωση ότι δεν ξέρετε τίποτε από όσα γίνονταν και όσα δεν γίνονταν όταν το κόμμα σας είχε την ευθύνη διακυβέρνησης. Δίνετε την εντύπωση πως ούτε το ξέρετε. Δεν ακούτε, δεν σας λένε, δεν μαθαίνετε!», απευθύνθηκε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ο πρωθυπουργός.
Ακολούθησε η αποχώρηση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ,δείχνοντας ακόμα μια φορά περιφρόνηση προς την Βουλή,αφού ακολουθούσε ερώτηση του Αλαβάνου προς τον πρωθυπουργό.
Ενα ακόμα περιστατικό που αποδεικνύει ότι στο ΠΑΣΟΚ,δεν ξέρουν τι τους γίνεται,ήταν οι δηλώσεις του Σημίτη για την Ευρωπαϊκή πορεία της Τουρκίας.
Κάνοντας στροφή 180 μοιρών ο πρώην πρωθυπουργός,συντάχθηκε με τις απόψεις Μέρκελ και Σαρκοζί,ισχυριζόμενος ότι η Τουρκία δεν μπορεί να ενταχθεί στην Ε.Ε. αλλά να αποκτήσει στο μέλλον μιά ειδική σχέση.
Το ΠΑΣΟΚ απάντησε με γραπτή ανακοίνωσή του επικεφαλή του τομέα Εξωτερικών και Αμυνας του κόμματος, Πάνος Μπεγλίτη.
"Το ΠΑΣΟΚ παραμένει σταθερά στη στρατηγική που διαμόρφωσε και με συνέπεια υλοποίησε, ως κυβέρνηση, σχετικά με την ευρωπαϊκή πορεία και τον τελικό στόχο της ένταξης της Τουρκίας, υπό τη βασική προϋπόθεση του σεβασμού των αποφάσεων και των κριτηρίων που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση", αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Κι εκεί που λές ότι εντάξει καταλάβαμε,έρχεται ο γνωστός και μη εξαιρετέος Πάγκαλος να μας ξαναμπερδέψει.
Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα της Λάρισας ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δηλώνει:
Όπως ξέρετε υποστήριξα επί χρόνια την άποψη ότι η Τουρκία δεν είναι και δε θα είναι πριν περάσουν πολλές δεκαετίες ώριμη για να γίνει πλήρες μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αυτό το ήξεραν βέβαια και οι άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
Το θέμα ήταν πάντα να δοθεί στην Τουρκία ο τίτλος του υποψηφίου που η τουρκική ηγεσία είχε ανάγκη για εσωτερικούς λόγους.
Όπως ξέρετε εγώ αντιστάθηκα επί χρόνια όχι πάντα με την πλήρη αλληλεγγύη του τότε Πρωθυπουργού και των άλλων μελών της Κυβέρνησης.
Η στάση αυτή οδήγησε στο Ελσίνκι. Το Ελσίνκι δεν είναι η άρνηση της πολιτικής του βέτο. Είναι η ολοκλήρωση της πολιτικής του βέτο. Στο Ελσίνκι αίροντας το βέτο κερδίσαμε την είσοδο της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Τώρα αυτό που έλεγα εγώ πριν από 20 χρόνια το υιοθετεί ένας μεγάλος αριθμός από ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Χαίρομαι γιατί το είδε και ο κ. Σημίτης.
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά ο Πάγκαλος διαφωνεί με την επίσημη γραμμή του κόμματος όσον αφορά την Ευρωπαϊκή πορεία της γείτονος και συμφωνεί πλέον με τις θέσεις Σημίτη.
Μήπως αυτό στην καθομιλουμένη ονομάζεται ΜΠΑΧΑΛΟ;
Μήπως τελικά σ'αυτό το κόμμα δεν ξέρει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά;
Μήπως τελικά μας δουλεύουν όλοι μαζί;
Κι η ζωή συνεχίζεται...........

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

Τέτοια αντιπολίτευση θέλουμε.


Υπάρχει ένας βουλευτής του ΠΑΣΟΚ που δίνει μέσα από τα έδρανα της Βουλής,έναν συνεχή αγώνα εναντίον της κυβέρνησης της Ν.Δ.
Ο συγκεκριμένος βουλευτής έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι είναι άριστα καταρτισμένος,πολύ καλά πληροφορημένος και πάντα μαχητικός.
Το όνομα του Μιχάλης Καρχιμάκης.
Σε μιά ακόμα ερώτηση που κατέθεσε χθές μαζί με άλλους 16 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ,θέτει δεκαοκτώ καυτά ερωτήματα στην κυβέρνηση για τα πεπραγμένα του Ζαχόπουλου στο ΥΠ.ΠΟ.
Αυτή είναι η αντιπολιτευση που ζητάμε κύριοι του ΠΑΣΟΚ.
Μαχητική,τεκμηριωμένη,στηριζόμενη σε επιχειρήματα.
Οχι ανέξοδες κορόνες και λόγια του αέρα.
Ας ελπίσουμε ότι και άλλοι συνάδελφοι του Κρητικού βουλευτή,θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του.
Διαβάστε από την σημερινή Ελευθεροτυπία τις λεπτομέρειες της συγκεκριμένης επερώτησης.

Συνέχισε έτσι Μιχάλη,δυνατά και αγωνιστικά.