Ο Γεράσιμος Γιακουμάτος είναι πολύ μάγκας αν και συνελήφθη αυτην την φορά ως...δάγκας.
Στην φάρσα που του σκάρωσε η Ελληνοφρένεια απάντησε περήφανα ότι τους είχε καταλάβει από την πρώτη στιγμή.
Είναι άραγε έτσι ή ο πρώην υπουργός ψεύδεται ακόμα και γι'αυτό;
Αλήθεια τους ψηφοφόρους του, τους εκφράζει το χυδαίο στύλ του λόγου του;
Τους εκφράζει αυτό το ειδεχθές μίγμα μαγκιάς ανάκατης με λίγδα;
Αν ναί, τότε τι να πεί κανείς.
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά με τα μαζοχιστικά γούστα των δεξιών.
Το ηχητικό ντοκουμέντο αλίευσα στο http://ideodoxeio.blogspot.com/