ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Γειά σου Γιακουμάτε...δάγκα!!!

Ο Γεράσιμος Γιακουμάτος είναι πολύ μάγκας αν και συνελήφθη αυτην την φορά ως...δάγκας.
Στην φάρσα που του σκάρωσε η Ελληνοφρένεια απάντησε περήφανα ότι τους είχε καταλάβει από την πρώτη στιγμή.
Είναι άραγε έτσι ή ο πρώην υπουργός ψεύδεται ακόμα και γι'αυτό;
Αλήθεια τους ψηφοφόρους του, τους εκφράζει το χυδαίο στύλ του λόγου του;
Τους εκφράζει αυτό το ειδεχθές μίγμα μαγκιάς ανάκατης με λίγδα;
Αν ναί, τότε τι να πεί κανείς.
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά με τα μαζοχιστικά γούστα των δεξιών.
Το ηχητικό ντοκουμέντο αλίευσα στο http://ideodoxeio.blogspot.com/