ΟΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΗΡΩΑ!!!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΗΠΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΗΠΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΣΗΜΙΤΗ.



-«Στην ιστορία κάθε κόμματος υπάρχουν στιγμές κρίσης και σύγκρουσης. Στην προκειμένη περίπτωση, δύσκολα μπορεί να πιστέψει κανείς ότι εδώ έχουμε μια απλή αντιδικία μεταξύ του νυν προέδρου του ΠΑΣΟΚ με τον πρώην πρόεδρο, λαμβάνοντας υπόψη και τις στενές σχέσεις συνεργασίας που οι δύο άνδρες είχαν επί πολλά χρόνια.


Από συνέντευξη του Ακη Τσοχατζόπουλου στην ΕΤ 3.


Μιά διαπίστωση που σίγουρα πολλοί από εμάς έχουμε κάνει.Αποκλείεται δυό τόσο έμπειροι πολιτικοί,να φτάσανε στο σημείο να κόψουν κάθε γέφυρα επικοινωνίας εξ'αιτίας του δημοψηφίσματος για την Ευρωσυνθήκη.Αρα κάτι άλλο κρύβεται από πίσω.


Στο σημερινό ΠΑΣΟΚ σε επίπεδο κορυφής συγκρούονται δυό ομάδες.Η μία είναι η φιλοευρωπαϊκή με αδιαμφισβήτητο ηγέτη τον Σημίτη και η άλλη η φιλοαμερικανική στην οποία ηγείται ο ΓΑΠ.

Ο Σημίτης ο οποίος αποβλέπει σε κάποια υψηλή θέση στα όργανα της Ε.Ε. έχει εδώ και καιρό συνταχθεί απόλυτα με τον Γαλλογερμανικό άξονα ο οποίος προωθεί την ιδέα μιάς αυτονομημένης Ευρώπης από τον Αμερικανικό παράγοντα ,διαγράφοντας παλιότερες απόψεις που είχε και οι οποίες ήταν πιο κοντά στις Αμερικανικές.

Από την άλλη οι αμερικανόφιλοι του ΠΑΣΟΚ στοιχισμένοι κοντά στον ΓΑΠ προωθούν τα συμφέροντα και τις επιδιώξεις της υπερδύναμης στην χώρα μας.




Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της υπογειας σύγκρουσης,η αλλαγή στάσης του Σημίτη σε ότι αφορά την προοπτική ένταξης της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ενωση.Ο μέχρι πρότινος θερμός υποστηρικτής των Τουρκικών επιδιώξεων,σήμερα συμφωνεί απόλυτα με Γάλλους,Γερμανούς και άλλους Ευρωπαίους ότι καλύτερη θα είναι μιά ειδική σχέση και όχι η πλήρης ένταξη.


Από την αλλη ο ΓΑΠ συντασσόμενος πάντα με τις απόψεις Αμερικάνων και Βρετανών,έφτασε στο σημείο να στείλει επιστολή στον Σαρκοζί υπενθυμίζοντας ότι βασική επιδίωξη της Ε.Ε. θα πρέπει να είναι η πλήρης ένταξη της Τουρκίας στην Ευρώπη.


Ακόμα ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της στήριξης που προσφέρει απλόχερα ο ΓΑΠ στους υπερατλαντικούς του πάτρωνες,είναι το θέμα της ενεργειακής εξάρτησης της χώρας μας και η προσέγγιση με την Ρωσία.


Σας παραθέτω ένα απόσπασμα από την ομιλία του ΓΑΠ στην Βουλή για την κύρωση της Συνθήκης της Λισσαβώνας.


"Όλη η περιοχή, από τη Μαύρη Θάλασσα, τα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, είναι σημαντική και κρίσιμη για την ασφαλή μεταφορά των καυσίμων στον υπόλοιπο κόσμο.


Έχετε υποχρέωση να διαχειριστείτε αυτή την διεθνή ένταση και την γεωπολιτική και γεωοικονομική πραγματικότητα, κατά τρόπο που και τα συμφέροντα του Ελληνικού λαού να υπερασπίζεστε και την ειρήνη στα Βόρεια και Ανατολικά σύνορα της χώρας τα εξασφαλίζετε.


Μην εμπλακείτε σ' αυτή την τεράστια γεωπολιτική σύγκρουση οικονομικών συμφερόντων και αναδιανομής των σφαιρών επιρροής, αναζητώντας πρόσκαιρα επικοινωνιακά οφέλη. Η πρόσφατη ελληνική ιστορία διδάσκει ότι, σε ανάλογες ιστορικές περιόδους και καταστάσεις του πρόσφατος παρελθόντος, ο φιλειρηνικός Ελληνικός λαός πλήρωσε τέτοιες αναίτιες εμπλοκές."


Οπως βλέπετε ο ΓΑΠ προσπαθεί εμμέσως πλήν σαφώς να περάσει το μήνυμα στον Καραμανλή ότι καλό θα ήταν να κόψει τα πολλά πάρε δώσε με τους Ρώσους ειδάλλως μπορεί να το πληρώσουμε όπως στο παρελθόν.Ποιοί θα μας κάνουν να πληρώσουμε,το φαντάζεστε.


Το θέμα είναι πως θα μας ξεπληρώσουν οι Αμερικάνοι την ανεξαρτητοποίηση της εξωτερικής μας πολτικής.Τα γεράκια της υπερδύναμης έχουν καταστρώσει δύο εναλλακτικά σχέδια για το μέλλον της περιοχής μας.


Το πρώτο είναι η έγερση μειονοτικών ζητημάτων στην Δυτική Θράκη,Στην Ηπειρο και στην Μακεδονια.Απώτερος στόχος η απόσχιση και η Κοσοβοποίηση κάποιων κομματιών της χώρας μας.Κομμάτια που φυσικά θα αποτελέσουν δορυφόρους και προστατευόμενες περιοχές από τις ΗΠΑ και τους συμμάχους της στην περιοχή μας.


Το δεύτερο σενάριο προϋποθέτει την κατασκευή της μεγάλης Αλβανίας με ενσωμάτωση του Κόσοβου,του Τέτοβο και πιθανώς της αποκαλούμενης από τους Αλβανούς "Τσαμουριάς".


Φυσικά το νέο κράτος που θα γεννηθεί θα είναι απόλυτα ελεγχόμενο και ο ρόλος του θα είναι αυτός του χωροφύλακα των Βαλκανίων και του τοποτηρητή των συμφερόντων των Αμερικανών.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες,είναι πολύ σημαντικό για την χώρα μας να συνάψει νέες συμμαχίες που θα την βοηθήσουν να αντιμετωπίσει τα μελλοντικά σχέδια της υπερδύναμης και των πραιτοριανών της στην περιοχή.


Είναι επίσης πολύ σημαντικό να απομονωθούν οι αμερικανόδουλοι πολιτικοί όλων των πολιτικών κομμάτων,αφού όπως είναι φυσικό οι Αμερικάνοι δεν παίζουν ποτέ σε ένα μόνο ταμπλό.


Δεν είναι άλλωστε τυχαία η ταυτόχρονη παρουσία Διαμαντοπούλου-Αλογοσκούφη στις εργασίες της λέσχης Μπίλντερμπεργκ,ούτε οι προσκλήσεις που έλαβαν η Ντόρα,ο Αβραμόπουλος και ο Χρυσοχοίδης.


Ο ΓΑΠ προωθεί στην Ελλάδα το μοντέλο της πολυπολιτισμικής κοινωνίας,τον σεβασμό των δικαιωμάτων υπαρκτών και ανύπαρκτων εθνικών μειονοτήτων,τους γάμους των ομοφυλόφυλων,την νομιμοποίηση του χασίς και άλλων "ελαφρών" ναρκωτικών.


Τα ίδια θέματα είχε και ο Σημίτης στην ατζέντα του όσο ήταν πρωθυπουργός,αφού εκείνη την εποχή ήταν υποχείριο του Αμερικανικού παράγοντα.Σήμερα ο Σημίτης απλά έχει αλλάξει αφεντικά,άρα και τροπάρι.


Η Ευρώπη πλέον (τουλάχιστον τα παλαιότερα κράτη-μέλη),διαφωνεί με τις ΗΠΑ σε πολλά ζητήματα, όπως η διεύρυνση του ΝΑΤΟ,ψηφίζει νέους αυστηρότερους νόμους που αφορούν την λαθρομετανάστευση και προσπαθεί εναγωνίως να αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί ως αυτόνομη δύναμη απέναντι στο δίπολο ΗΠΑ-Ρωσία.


Από τις σημερινές και μελλοντικές επιλογές των πολιτικών μας θα κριθεί εν πολλοίς το μέλλον της ίδιας μας της χώρας.Το διακύβευμα είναι σημαντικότατο,γι'αυτό ο ακήρυκτος πόλεμος μεταξύ κορυφαίων πολιτικών και των δύο κομμάτων είναι αδυσώπητος.


Λέτε τυχαία να αποκαλύφθηκαν τα επιβαρυντικά στοιχεία για τον Κυριάκο Μητσοτάκη,ή οφειλόταν σε μιά απλή διαφωνία για ένα διαδικαστικό ζήτημα η διαγραφή Σημίτη;


Ο πόλεμος μόλις ξεκίνησε και θα έχει πολλά επεισόδια ακόμα.

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Αβραάμ Λίνκολν,ένας από εμάς!!!


Ακούω δεξιά κι αριστερά για το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού των λαών και των ατόμων.
Η αλήθεια είναι ότι δεν πολυκαταλαβαίνω τι ακριβώς είναι αυτή η νέα καραμέλα.
Αφού οι κάτοικοι λοιπόν της επαρχίας Vardarska της πρώην Γιουγκοσλαβίας έχουν το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζονται ως Μακεδόνες,εμείς ας αυτοπροσδιοριστούμε ως Αμερικάνοι.
Ας διεκδικήσουμε τον Αβραάμ Λίνκολν,αφού και μόνο το μικρό του όνομα δείχνει ότι αν δεν ήταν Εβραίος,τότε σίγουρα ήταν πατριωτάκι μας.
Ας διεκδικήσουμε επίσης την πόλη Athens της πολιτείας Georgia,αφού είναι πασιφανές ότι μας ενώνει η κοινή ιστορία.
Επίσης την πόλη Marathon που βρίσκεται στην Florida,για ευνόητους λόγους.
Θα μπορούσαμε να δώσουμε αναρίθμητα παραδείγματα που καταδεικνύουν πέρα κάθε αμφιβολίας ότι εμείς είμαστε οι αληθινοί Αμερικάνοι.
Ελπίζω ότι οι συμπαθείς ιθαγενείς που κατοικούν την αλύτρωτη πατρίδα μας,δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα με το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού μας.
Εμπρός λοιπόν πατριώτες,ας βροντοφωνάξουμε όλοι μαζί:
Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΝΗΚΕΙ Σ'ΕΜΑΣ.ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ.
ΕΙΜΑΣΤΑΝ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ.
Υ.Γ.Αν πάλι υπάρχει πρόβλημα δεχόμαστε και το "Ανω ΗΠΑ" ή το "Νέα Δημοκρατία των ΗΠΑ".