Αναδημοσιεύουμε τα παρακάτω άρθρα για την πολύπαθη μειονότητα των Τσάμηδων, η οποία, όπως και η Μακεδονική και η Εβραϊκή, υπήρξε θύμα μιας συστηματικής και ανηλεούς εθνοκάθαρσης που, όπως γίνεται συνήθως, πρόθυμα δικαιολογήθηκε από τους κάθε λογής Έλληνες εξωνυμένους κονδυλοφόρους, που δεν ιδρώνει το μάτι τους μπροστά σε κανένα έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, προκειμένου να ικανοποιήσουν τους εργοδότες τους, όπως απέδειξε και η αμέριστη υποστήριξη που τέτοιοι εξωνυμένοι κονδυλοφόροι πρόσφεραν στους Σέρβους εγκληματίες πολέμου Μιλόσεβιτς, Κάρατζιτς, Μλάντιτς και Αρκάν, όταν όλη η ανθρωπότητα ωχριούσε απέναντι στα εγκλήματα των τελευταίων.
Τα επιχειρήματα, τα οποία εφευρέθηκαν εκ των υστέρων (όπως μας πληροφορεί ο καθηγητής Μαργαρίτης) προκειμένου να δικαιολογηθεί η σε βάρος των Τσάμηδων εθνοκάθαρση, δηλ. ότι οι κάποιοι (πολύ λίγοι) Τσάμηδες συνεργάστηκαν με στρατούς κατοχής κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όχι μόνο δεν αντέχουν σε οποιαδήποτε αμερόληπτη ιστορική επαλήθευση, λόγω του ότι η εθνοκάθαρση ξεκίνησε ήδη από την εποχή του διωγμού των Τούρκων από την Ήπειρο και την εγκατάσταση Μικρασιατών προσφύγων στην περιοχή (δεκαετία του 1920), αλλά δεν έχουν και καμιά ηθική βάση, όταν είναι σε όλους γνωστό ότι ελάχιστοι υπήρξαν οι Έλληνες δωσίλογοι που τιμωρήθηκαν για την συνεργασία τους με τους στρατούς κατοχής, ενώ πολλοί από αυτούς απαλλάχθηκαν από οποιεσδήποτε συνέπειες του δωσιλογισμού τους, όταν μετά τον πόλεμο αναδείχθηκαν σε φανατικούς διώκτες του αριστερού κινήματος, το οποίο είχε αναπτυχθεί κατά την διάρκεια του πολέμου. Άλλωστε, η κυβέρνηση του φασίστα δικτάτορα Μεταξά, διατηρούσε τις καλύτερες σχέσεις με την κυβέρνηση του Χίτλερ, μέχρι οι Άγγλοι επικυρίαρχοι της Ελλάδας, εκείνη την εποχή, να αναγκάσουν τον Μεταξά να μπει στον πόλεμο με την πλευρά των συμμάχων, κάτι που διευκόλυνε η Ιταλική επίθεση κατά της Ελλάδας.
Τέλος, οποιαδήποτε εθνοκάθαρση και γενοκτονία, δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να δικιολογηθεί με τέτοια γελοία επιχειρήματα, γιατί, ως γνωστόν, τα περισσότερα θύματα των εθνοκαθάρσεων και των γενοκτονιών είναι άμαχος πληθυσμός ενώ πάντα, οι αυτουργοί των εθνοκαθάρσεων και των γενοκτονιών, αμείβονται αποκτώντας τις περιουσίες των θυμάτων, κάτι που σαν κίνητρο στέκει από μόνο του σαν ικανή και αναγκαία προϋπόθεση μιας εθνοκάθαρσης και μιας γενοκτονίας.
Οπως όλοι καταλαβαίνετε,για να εκσυγχρονιστούμε και να μην θεωρούμαστε ντεμοντέ,θα πρέπει να ξεχάσουμε όσα ξέραμε.Εμείς ήμασταν πάντα οι κακοί της ταινίας,ενώ όλοι οι άλλοι,τα φιλαράκια μας,τα καρντάσια μας ήταν οι αδικημένοι.
Στην πραγματικότητα δεν επρόκειτο για απελευθερωτικό αγώνα, αρχικά αφορούσε επιδρομές ενόπλων Χριστιανών με τουρκική υπηκοότητα οι οποίοι είχαν λιποτακτήσει από τον τουρκικό στρατό ή ήταν ανυπότακτοι. Αργότερα οι μεμονωμένοι αυτοί ένοπλοι μεταβλήθηκαν σε οργανωμένες ομάδες ανταρτών οι οποίες άρχισαν να χτυπούν πισώπλατα τον τουρκικό στρατό την στιγμή κατά την οποίαν μάχονταν ενάντια στους Ρώσους.
Το αντάρτικο αυτό είχε οργανώσει στην Πάφρα του δυτικού Πόντου ο γνωστός δεσπότης Γερμανός Καραβαγγέλης με χρήματα και όπλα που πήρε από τον ρωσικό τσαρικό στρατό. Το ρώσο-τουρκικό πολεμικό μέτωπο βρίσκονταν στον ανατολικό τομέα του Πόντου στο ύψος της Τραπεζούντας, οι δε Ρώσοι χρησιμοποίησαν τους Μπαφραίους Πόντιους χριστιανούς αντάρτες για τους προαναφερθέντες σκοπούς.
Σχετικά πρόσφατα ο υπουργός Πολιτισμού κύριος Βενιζέλος απέστειλε προς υπογραφή προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ένα διάταγμα σύμφωνα με το οποίο θα καθιερώνονταν επίσημα μια συγκεκριμένη ημερομηνία ως ημέρα αναφοράς στην λεγόμενη Γενοκτονία του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας από τους Τούρκους.
Κατόπιν εντόνων διαμαρτυριών της ελληνικής κοινωνίας επενέβη την τελευταία στιγμή ο πρωθυπουργός της χώρας, ο κύριος Σημίτης, αποσύροντας το διάταγμα, το οποίο στην συνέχεια θα αποσταλεί προς γνωμάτευση στο Συμβούλιο Επικρατείας μετά από αντικατάσταση της λέξης Γενοκτονία από την λέξη Μνήμη.
Για να ανοίγουμε τα στραβά μας και λίγο.
Φίλοι "αντεθνικιστές",θα επανέλθουμε και με άλλες μπούρδες σας.
Α,και που είστε.Εμείς τον Μάτσα τον σιχαινόμασταν.(ως ρόλο,όχι ως άνθρωπο)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου